“Mexikansk???”
Anmeldelse av Amigos

Amigos
Vurdert som nr. 127 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Svidde av rundt 1000 kroner for to barn og en voksen.
Drikken som var brus og kaffi var det beste!
Maten...meksikansk?...den må jeg tygge på lenge for å få følelse av.
Salsa var lik hermetiske tomater.
Stive tortillalefser varmet og puttet oppi en fancy liten kurv....umulug å rulle.
Kyllikgnuggets til det ene barnet var visstnok innafor ifølge barnet selv...
Jeg bestillte lefser ala pollo( kylling) ja drt var kun det og massssse ost.
Meksikansk nei det må ha vært en bom her?
Ikke verdt pengene.
Spar heller til en ferie til landet og opplev det ekte mexikanske kjøkken.

1  Takk, nondallarsen

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi badet i bananfluer og ekstremt dårlig service (vet ikke hva som var verst). Da vi ba om å få spise den bestilte maten utendørs for å slippe bananfluegarnityr fikk vi beskjed om at vår meny ikke kunne spises utendørs. Anbefaler alle sterkt om å unnngå denne restauranten.

4  Takk, Lillabilla
Anmeldt 1. august 2021

Ikke verdt pengene eller opplevelsen av "meksikansk" mat. Små porsjoner, lite smak og altfor dyrt!!!

Takk, 400jannez
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Det var kjedelig å høre at vi ikke klarte å levere etter forventningene, vi beklager for opplevelsen. Menyen vår er tilpasset slik at det er noe for hver smak, og porsjonene er også tilpasset slik at gjestene kan bestille mindre retter eller større retter ut ifra hvor sulten de er. Vi håper det blir en bedre opplevelse neste gang dere er innom :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Liker du litt spicy mat, så er Amigos den rette plassen
Steak Nachos er bare helt nydelig.
Flott, tynn biff på toppen, så saftig at en får vann i munnen med bare tanken
God stemning, og hyggelige servitører!!
Koselig å sitte å se på båtlivet å nyte et herlig måltid☀️
Anbefales på det sterkeste

Takk, OleBraut
Amigos, Leder  på Amigos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Ole du er helt rå, tusen hjertelig takk for den utrolig hyggelig tilbakemelding, vi på Amigos gleder oss hver gang du og dine er innom å hygger dere med hyggelig selskap og god mat. Tusen takk for all støtten gjennom årene og vi ser til mange flere år framover.
- Safa

Anmeldt 22. juli 2021

Vi hadde lyst på bord ute, men det var dessverre fullt - så vi ble tilbydd bord inne, noe vi takka ja til! Vi spurte i tillegg servitøren om vi kunne få det første ledige bordet ute så fort noe ble ledig, og det gikk bare to minutter før den samme servitøren satt noen bak oss i køen på bordet! Elendig service, aldri mer!

1  Takk, I8837JHsaraf

Reisende som så på Amigos, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Amigos? Del dine erfaringer!