“Døll Asian fusion”

søn. 25.7.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 17. juli 2020

Ganske døll mat. Kjedelig å få alle smårettene servert samtidig, er det ikke meningen at de skal komme etterhvert sånn at en kan spise og hygge seg utover kvelden i stedet for at alt er over på en gang? Syntes maten var så kjip at vi gikk derfra for å spise dessert på en annen restaurant.

Dato for besøk: august 2019
Takk, kathleenranih

Anmeldt 17. juli 2020

Har vært på denne restauranten mange ganger, og er alltid fornøyd. Maten blir alltid ferdig kjempe fort, og maten har ordentlig kvalitet.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, T1328RQkristinan
Anmeldt 17. juli 2020

Vi reserverte til 8 stykker, og kom på en ellers travel dag etter å ha vært i dyreparken hele dagen.

Servicen var ok, men det var selve maten som var ypperlig. Alt fra sushien til det en ellers bestilte i fra menyen. Anbefaler korean barbeque!

Selve regningen var fair med tanke på kvaliteten på det en fikk servert av mat.

Takk, Nemesisventures
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Jeg ringte Monsoon for ville bestille levering av mat. Fikk da beskjed at det måtte gjøres gjennom Foodora. Så jeg gjorde det, betalte og alt vel så langt. Etter 15 min fikk jeg sms og mail om at bestillingen ble kansellert av restauranten. Uten noe grunn. Prøver å ringe, men ingen svar. Dobbelsjekket åpningstidene og det står til 23.00 Hva er greia? Har akkurat kommet frem til Kristiansand etter en 12 timers kjøretur, men barn etc. Og så bare kansellerer de??? Dårlig gjort Monsoon :(((

1  Takk, agathas2015
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en restaurant det virkelig anbefales å prøve! Hyggelige og imøtekommende ansatte. Mye forskjellig asiatisk mat å velge mellom!! Var også godt utvalg av drikke:) Maten var utrolig god og du fikk en perfekt porsjon! Smaken på maten var herlig, det var noe nytt og friskt med maten!! Her var det mat som passer alle:)

Takk, Martine L

Reisende som så på Monsoon Asian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Monsoon Asian? Del dine erfaringer!