“Veldig god sushi”

søn. 19.9.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig god sushi! Rask servering og hyggelig personale og god service. Bra utvalg av gode viner. Absolutt verdt et besøk!

Takk, Hege J

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Denne anmeldelsen kunne gått mor en 4, men landet dessverre på 1 til 2. Bestilte bord kl 19, fikk beskjed om opptil 40 min ventetid på når. drikkebestilling ble tatt. Etter 1,5 time henvendte vi oss til servitør om at ventetiden nærmet seg uakseptabelt, disse viste frustrasjon og lovet kompensasjon. Maten kom 1 time og 35 min.

Maten var god (paneng curry hadde gjerne litt vel mye gulrot eneste). Etter rydding av bord ventet vi på regning i nesten tom restaurant uten at noen kom. Måtte henvende oss i bar for dette.

Lander på 2 pga at de gjorde opp med å kompensere på regningen. Hadde servering gått fortere hadde regningen blitt enda mindre pga ekstra drikke i ventetiden.

1  Takk, Syk02jcb
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Alle 8 i selskapet vårt synes det var en fantastisk opplevelse med masse smakskombinasjoner! Hyggelig betjening. Verdt et besøk!

1  Takk, Mona H
Anmeldt 18. juli 2020

Ble utrolig skuffet over dumplingsene vi bestilte. Vi fikk 10 våte dumpling hvor 3 av dumplings hadde reke i seg. Utrolig sleip og skuffende når man betaler dyrt for dumpling som skal innholde reke. De dumplingsene uten reke innholdt kun koriander og smakte ikke godt. Anbefales ikke. Servicen og sushien var god.

Takk, ingridh72
Anmeldt 17. juli 2020

Ganske døll mat. Kjedelig å få alle smårettene servert samtidig, er det ikke meningen at de skal komme etterhvert sånn at en kan spise og hygge seg utover kvelden i stedet for at alt er over på en gang? Syntes maten var så kjip at vi gikk derfra for å spise dessert på en annen restaurant.

Dato for besøk: august 2019
Takk, kathleenranih

Reisende som så på Monsoon Asian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Monsoon Asian? Del dine erfaringer!