“God mat. Og hyggelig sted.”
Anmeldelse av Monsoon Asian

Monsoon Asian
Bestill bord
tir. 27.7.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger. Også for takeway. Helt topp. Skiller seg ut fra den klassiske mcDonaldsaktige asiatiske maten som man finner på et annet populært sted i Veste Strandgate.
Litt minus for renhold. Ofte skittent på bordene og på gulvet. Men vi kommer gjerne igjen!

Takk, charlottem486

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten og uteserveringa var så godt som tom, vi var 9 gjester. Betjeninga var såpass uhøflig og lite interessert i besøk så vi valgte å ikke spise her. Trist.

Takk, rfurebotten
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende kvalitet på mat og dårlig service når vi kommenterte at vi ikke var fornøyd. Anbefales ikke.

Takk, einsteinmoll
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Lunch, nydelig mat. Vi er kresne på sushi , men dette var virkelig bra! Topp service. Kommer gjerne igjen. Anbefales.

Takk, Tilla68
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Familiebesøk i lunchtid, hyggelig betjening, MEN, tok ca 40 min før maten kom og maten imponerte ikke. Spiste pad thai og sushi- ikke noe var imponerende og sto ikke i stil med prisen.

Takk, karinwangh

Reisende som så på Monsoon Asian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Monsoon Asian? Del dine erfaringer!