“Greit”
Anmeldelse av Monsoon Asian

Monsoon Asian
Vurdert som nr. 42 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 8 stk som hadde bestilt bord. Fra vi ankom stedet var det en 10 minutters ventetid fra da vi kom til restauranten og til vi fikk bordet.

Servitøren glemte først å gi oss edamame og vi måtte derfor spør om dette og vi fikk det etter 20 minutter. Hovedrettene brukte 1 time på å komme (husk at edameme ikke er en forrett men en snack). Servitøren krøllet også til bestillingen der noen hadde vegetar pad thai og ønsket sterk osv.

Serviøteren var heller ikke imøtekommende of klarte ikke å holde en samtale, dette viser tegn på manglende sosial intelligens
Maten var helt grei men servitørene må det jobbes med

Takk, MasterChef-8993

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Er du gla i grønnsaker så er dette rette stedet. 4 biffstrimler i biffgryta. Lite kjøtt var det i de andre rettene vi bestilte å.

Takk, 177haraldl
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Veldig glad i asiatisk og her får du en fin kombo med både thai og asian fusion. Vi kjørte på med sharing av de fleste småretter på menyen. Alt bortsett fra kimchi falt i smak for både store og små (2 barn på 9 og 13). Kan varmt anbefales.

1  Takk, 8leMario
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

En restaurant som virker å være eksklusiv - men som ikke når opp i kvalitet på maten. Vi har vært der en gang før for ca 1 år siden hvor vi var fornøyd - men denne gangen var maten kjedelig - en skuffelse. Servicen er ikke god på dette steder.

Takk, A7680NRlindaw
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Her fikk vi veldig god asiatisk mat, med mange nye og spennende smaker. Maten var verdt hver eneste krone. Restauranten har en koselig atmosfære og fin beliggenhet.

Takk, korsella

Reisende som så på Monsoon Asian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Monsoon Asian? Del dine erfaringer!