“Nydelig mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Monsoon Asian

Monsoon Asian
Vurdert som nr. 42 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fin velkomst og hyggelig betjening. Fin uteservering. Nydelige forretter! Sushi var noe av det bedre vi har spist i Norge suste år. Risen var superb og fisken var av topp kvalitet. Den smeltet i munnen og vi vurderte å bestille mer. Anbefales

Takk, Relax48267834071

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig uteservering og en spennende meny. Vi spiste koreansk BBQ. Ble litt skuffet, og sausen var i sterkeste laget selv om jeg liker mat med en del krydder. Det som var svært positivt var servitørene. De var oppmerksomme, hyggelige og hadde overblikk.

Takk, AnitRasc
Anmeldt 27. juli 2021

Supergod sushi og asiatisk mat. Hyggelig service og godt utvalg i retter. Hyggelig betjening. Gid service

Takk, 955ingvildb
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte nudelsuppe, entrecôte og biff szechuan, men det var kun suppa som sto i stil til prisen. Biffen var for det meste kun fett og lite kjøtt og szechuanen hadde kun 3 kjøttbiter i hele retten. I tillegg var retten så sterk at den nesten ikke kunne spises. Rettene var også veldig små i forhold til prisen. Helt ok service men ikke noe å skryte av.

Takk, thirilfd
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted- lav kvalitet på maten. Helt standard mat, men eksempelvis sushien hadde dårlig laks og hard avokado. God service!

Takk, kristiness2015

Reisende som så på Monsoon Asian, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Monsoon Asian? Del dine erfaringer!