“Dette er den beste take away sushi i kristiansand”

Food Asylum Take Away by Sabi Sushi
Vurdert som nr. 133 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 12. desember 2018

Vi kommer tilbake her. Har handler flere ganger, og er alltid like fornøyd. Det er knall service og veldig god mat. Du kan bestille via nibbler - og alt er klart når du vil hente.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, urgent78

Anmeldt 7. august 2018

God service, og ypperlig Sushi take-away!
Kan anbefales alle. Raskt levering, og kanskje "lunsjpakka" spesielt kan nevnes som ett godt kjøp.
Greit sted, med forholdsvis enkelt å parkere når man skal hente maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Fra Food Asylum kan du være virkelig heldig, eller veldig uheldig - alt ettersom når du bestiller eller hvem som tilbereder tydeligvis.

Første gang vi bestilte var maten god, og vi fikk en virkelig fin smaksopplevelse.
Andre gang fant vi hår, og soyaen var altfor salt, på grensen til uspiselig. I tillegg bestilte vi 3 forskjellige "pakker", men fikk bare 2 forskjellige.

Ingen av gangene fikk vi melding om at bestillingen var behandlet.

Kunne vært spennende å se hva man får neste gang, men er usikker på om det er verdt et forsøk til.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, Ann S

Reisende som så på Food Asylum Take Away by Sabi Sushi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Food Asylum Take Away by Sabi Sushi? Del dine erfaringer!