“Kommer ikke tilbake”
Anmeldelse av Happy Time Kristiansand

Happy Time Kristiansand
Vurdert som nr. 96 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Svært billig, men det rettferdiggjør ikke den smakløse kyllingrullen jeg fikk. Ble forøvrig uggen i magen kort tid etter inntak. Han ene bak kassa hadde tydeligvis en dårlig dag også. Kommer nok ikke tilbake.

Takk, Skypodx

Anmeldt 18. juni 2020

vi kjøpte takeaway, de har flere gode pizzaer, god kebab, men meget liten pommes frites porsjon, man forventer jo en voksen porsjon. De lokket også med gratis redbull, men det kom ikke med leveringen. Alt i alt god pizza i stor porsjon, god kebab, men ikke tro du får det som står som lokketilbud.
En annen ting er at de alltid leverer for tidlig, man velger et tidspunkt når man bestiller, men de kommer alltid ca 30 min for tidlig når man fremdeles er opptatt og må da la maten stå til den blir kald før man rekker å spise.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Scandi000
Anmeldt 12. juni 2019

En meget god kebabpizza,med masse kjøtt og dressing. Vi hadde pommes frites også oppå, digg. Brus er også billig her 30 NOK for en 1/2 liter er grei pris. Personalet er hyggelige og effektive.
Anbefales.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, hlaud
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Kebab på Happy Time er suksess!

Det varierer veldig hvor mye kjøtt man får i en kebab. Og noen steder kan man lure på hvor kjøttet kommer fra.

Men her stod kjøttet og surret og grillet - det var mye av det i kebaben som smakte utmerket!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, RannveigAbada
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

God og relativt billig mat med hyggelig personell. Anbefaler kebabpizza eller rullekebab. Går gjerne hit igjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Cupminie

Reisende som så på Happy Time Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Happy Time Kristiansand? Del dine erfaringer!