“Dårlig kompetanse i kassen”
Anmeldelse av Little Eataly

Little Eataly
Vurdert som nr. 134 av 154 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Var her to ganger, en fredag og en mandag. Fredagen slo de inn en ekstra brus på regningen. Mandagen ga de oss ikke ordentlig studentrabatt. Studentrabatten skal være på 20%, vi visste studentbevis og fikk bare 30kr rabatt på en regning på 374kr. Jeg har vært på Little Italy i Bergen mange ganger, og da har vi alltid fått korrekt studentrabatt på hele regningen. Her sa han i kassen at vi måtte vise et studentbevis per pizza (som det ikke informeres om noen steder, det står bare «-20% student» ved kassen). Vi var to personer med en pizza hver, og hadde begge studentbevis. Vi gikk tilbake og klaget, samtidig kjøpte vi en aioli, da fikk vi 4kr (20%) rabatt på aiolien isteden for på det forrige kjøpet vi gjorde. Alt i alt veldig misfornøyd med kompetansen til de i kassen. Jeg har selv jobbet på kiwi og vet at det er mye de i kassen ikke er skyld i, men her er det en miks av dårlig kompetanse av kassereren og dårlig informasjon fra Little Eataly’s side.

Maten er forøvrig veldig god, og jeg er veldig fornøyd med Little Eataly i Bergen.

Takk, emilierein

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Skulle bare ha litt drikke og dessert. Dårlig valgmuligheter på is og tørr kake ( varmet ikke opp en gang) isen var smelta. Udelikat og uten noe form for pynt. Kunne laget det bedre selv.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, catriner2020
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Kø, venting, be om å få ryddet bordet, slik startet opplevelsen..noe som gjorde at forventningene var litt lave. En Pizza Bianca og en barne pizza med skinke ble bestilt. De var gode begge 2, men litt små porsjoner. Men mye bedre enn andre såkalte italienske plasser. Så dette er nærmere originalen enn ellers. Service=kommunikasjonen med de ansatte var meget bra. De var hyggelige og prøvde å hjelpe etter beste evne..
Så totalt var opplevelsen god. Dette er sted å stikk innom om man ha rota så inn på kjøpesenteret...

Dato for besøk: juli 2019
Takk, trondag
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Vi kjøpte to typer pizza og begge falt i smak hos både barn og voksne. Nydelig. Koselig lokale og blide og hjelpsomme servitører. Det ble en hyggelig stund for alle.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 849ingerr
Anmeldt 17. desember 2018

Både pastaen og pizzaen her er god. Til å være sentermat skårer de høyt. Min sønn vil alltid hit når vi skal spise her ute. Han elsker carbonara pastaen. Jeg spiser ofte pizza. Anbefaler og prøve chili majonesen de har til pizza.

Takk, urgent78

Reisende som så på Little Eataly, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Little Eataly? Del dine erfaringer!