“Gjør deg selv en tjeneste og velg en annen restaurant”
Anmeldelse av Little Eataly

Little Eataly
Vurdert som nr. 10 av 11 Smått og godt i Kristiansand
Anmeldt 12. juni 2023

Utrolig skuffende mat og veldig imponerende service. Dro dit på ettermiddagen for noe middag. Bestilte biff salat for 180kr. Jeg gikk da utifra at 180kr for salat ville ha tilsvart middagsporsjon. Der tok jeg skrekkelig feil. Ble servert en kompakt ball med biffstrimler over sliten salat. Brøt opp strimlene og fant rått kjøtt i midten. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, hanibanani909

Anmeldt 12. juni 2023

Ventet lenge på maten, for å så få servert ufresh salat. Alt for dyrt for en så liten porsjon..

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Anne Stine W
Anmeldt 30. mars 2023

Sjekk prisen før du betaler. Sleipe med henhold til pris. Reklamerer for en pris, men når du skal betale legges det på masse tillegg. Servicen er også elendig, tar lang tid før man blir betjent og ved spørsmål får man bare slibrige smil.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Heidi P
Anmeldt 27. august 2022

Maten er god, pasta carbonara var noe tørr.
Blir alltid spurt om noe ekstra dyrt tilbehør jeg aldri får takket nei til da det passer godt til på en slik rett - burde vært med i prisen.
Rask servering/pickup

Dato for besøk: august 2022
Takk, trydolen
Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Var her med familien. Det tok 50 min fra vi bestilte maten, til den kom. Til deres fordel kan jeg si at det var mye folk den dagen, men de i familien som bestilte på de andre stedene i foodcourt fikk maten sin innen det vi vil kalle normal tid. Da maten endelig kom, var det en skuffelse. Deler av pastaen var tørr og smaken var ingen høydare. Kommer ikke til å handle der mer.

Dato for besøk: august 2022
Takk, 754wenchet

Reisende som så på Little Eataly, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Little Eataly? Del dine erfaringer!