“Hyggelig sted”

Restaurant Skrubbsulten Tinnheia
Vurdert som nr. 56 av 155 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: En aldri så liten oase på Tinnheia torv med mye mer enn pizza på menyen. Vi er kjent for vår varierte meny og våre rause porsjoner. I tillegg til vår koselige restaurant har vi også stor uteservering med sol til langt på kveld om sommeren. Hele menyen fåes også som takeaway, og vi har også utkjøring.
Anmeldt 19. november 2018

En hyggelig restaurant i nærområdet. Har dermed vært her flere ganger og prøvd de fleste rettene. Betjeningen er alltid hyggelig, uansett om du skal hente take away eller spise på stedet:-)

Takk, Ingrid R

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Vi prøvde nachos og fish'n chips og begge deler var veldig godt! Nachos'en manglet guacamole, noe som trekker ned for en guacamole-elsker, og salsaen var desverre av den industrielle typen. Oppmerksom og hyggelig betjening.

Takk, Missusfoodie
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Her får du virkelig god mat. Også god gammeldagsmat som kjøttkaker med ertestuing osv. Min mann spiste calzone, veldig god etter hans mening. Jeg spiste kyllingsandwich, helt topp. Har også spist burger der. Liten restaurant i en av Kristiansands bydeler, hyggelig betjening. Annefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tove L
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Alltid opplevd god mat og god betjening på Skrubbsulten.

Vært her flere ganger og denne gangen blir ikke siste gang.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Cupminie
Anmeldt 3. april 2018

Vi var 10 venner som spiste her en torsdag kveld før påske. Vi valgte forskjellige retter og vi som valgte Pizza var ikke helt fornøyd. Litt tørr og litt svidd i bunnen. Smaken ellers var god.
De som valgte andre retter var godt fornøyd, så det ble en blandet opplevelse. Derav ikke full score.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Jan-Erik Søvik H

Reisende som så på Restaurant Skrubbsulten Tinnheia, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Restaurant Skrubbsulten Tinnheia? Del dine erfaringer!