Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Booking.comUSD 151
eDreamsUSD 151
FindHotelUSD 151
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Hotellet og den eldre delen av Caledonien er som den er. Forventningene var ikke høye i utgangspunktet, men vi kom sent og skulle kun overnatte fordi vi hadde en tidlig avtale dagen etterpå. Nå er jo jeg spesielt glad i retro, og det badet vi hadde-DET var retro! Veldig «morsomt» og fargerikt med gamle solide fliser.
Caledonien og den delen vi bodde i er ikke nyoppusset. Det synes. Dette er vel ett «low budget» hotell også om jeg ikke tar feil? Det ligger mye «historie» i veggene her på hotellet etter den store Caledonien brannen som skjedde for veldig mange år siden. Det var tydelig å se at hotellet hadde stor fokus på brannsikring, noe som syntes. Frokosten var flott! Frokostsalen likeså. Mye god mat og hyggelig atmosfære. Vi var fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, susannep838
KirstiCaledonien, Resepsjonist på Hotel Dronningen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2019

Kjære Susannep838.

Tusen takk for din fine tilbakemelding! Det er godt å se du trivdes hos oss på Dronningen Hotel!
Vi håper å se deg til en senere anledning.

Neste gang anbefaler jeg deg å prøve Caledoniens skybar i 13 etasje som ligger i den nyoppussede delen. Her har vi Kristiansands beste panorama utsikt over byen!

Ønsker deg en fin dag videre!

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Rommene er til nød, badet ga en back to the seventies feeling. Ikke frokost med i prisen og ærlig talt til kr 135.- pr voksen må den være bedre også. Ser at andre synes prisen er billig, men med over 2000.- pr natt inkl frokost og parkering, forventer jeg mye mer. Beliggenhet er vel det eneste positive. Kommer ikke igjen!

Takk, arildopc

Kjære Arildopc

Tusen takk for din tilbakemelding!
Vi beklager på det sterkeste at oppholdet ikke overholdt forventingene. Dett er noe vi skal ta til betrakting. Vi setter likevel pris på at du gir beskjed!

Vi håper du får en fin dag videre!

Anmeldt 11. juli 2019

Da vi kom ble vi møtt av en gang som var skitten, med søppel på gulvet. Det luktet røyk og alkohol.

Rommet var fult i støv, flere steder kunne man se at her var det ikke tørket støv på lengre tid. Fingermerker i støvet, da nytt støv var lagt seg over der det allerede var tørket vekk litt. Vi klaget og fikk tilbud om nytt rom, dette var like ille. Renholdspersonalet med ble sendt til rommet vår, så vi måtte med to småbarn trekke ut av rommet. Selv da renholdspersonalet hadde vasket rommet på nytt fant vi støv og blod på lysbryter. Blodet kunne vi vaske av med toalett papir og blod.

Det står på hjemmesiden til hotellet at man kan bestille frokost ved innsjekk på nabo hotellet. Dette er feil, vi fikk beskjed om at vi måtte vente til den dagen vi skulle spise frokost for å høre om det var ledig kapasitet. Hvis det var fult, kunne vi ikke spise der.

Legger ved de bildene vi tok, da vi måtte ned i resepsjonen for å klage.

Vi byttet til et annet hotell, selvom dette kun var for en natt.

1  Takk, Sigbjørn B

Kjære Sigbjørn.

Tusen takk for din tilbakemelding!
Vi beklager på det sterkeste for din utrolige dårlige opplevelse. Det er ikke slik standard vi går etter og det beklager vi at du måtte oppleve. Vi tar dette høyt seriøst og ønsker ikke at dette skal skje igjen..

Om du ønsker å snakke mer om dette kan du kontakte oss på følgende mail : guest.kristiansand@radissonblu.com.

Vi ønsker deg en fin dag videre!

Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på et rom, og vi er veldig godt fornøyd! Store rom med gratis wi-fi, strykejern, kjøleskap, veranda, gode senger +++. Personalet var veldig hyggelig og rengjøringen var kjempebra. Beliggenheten er perfekt!

Takk, trlrsfj

Kjære Trlrsfj

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi blir utrolige glade av å høre du hadde et så fint opphold hos oss på Hotel Dronningen.
Vi håper du ønsker å komme tilbake til en senere anledning!

Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Dette er ett hotell jeg ofte bestiller når jeg er på forretningsreise.
Samme inngang som radisson Blu hotellet man sjekker inn i samme resepsjon.
Hotellrommene er alltid fine og rene, fin utsikt, god kvalitet for penge.
Har alltid vært fornøyd hver gang jeg har vært der.
God plassering iforhold til byen, masse å se på.
Flott hotell for en god penge.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Juliekittelsen

Kjære Juliekittelsen!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi blir utrolige glade av å høre du har så god opplevelse med oss på Hotel Dronningen!
Vi håper du kommer tilbake igjen til en senere forretningsreise.

Ønsker deg en fin dag videre.