Anmeldt 10. juli 2021

Pluss for tilrettelagt bad med dusjsete og god seng samt beligenheit. Men høg pris utifrå kva du får. Slitt bad og vask som treng renovering.Frukost er ikkje inkludert i prisen. Rar lukt i gang. Men er fullt mogeleg å bu.

Takk, Mari Svartveit H
Lena Salvesen, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Dronningen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2021

Takk for tilbakemelding, vi setter alltid pris på dette slik av vi kan bli bedre også. Vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet, men ønsker deg selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Ønsker deg en god uke.
Hilsen Lena - Hotell Dronningen.

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig lav standard selv til såpass lav pris, badet var slitt, hadde rust i dusjen, lister rundt vinduet var knekt, og helt greie senger, ville ikke bodd her igjen. Var heller ingen informasjon om at man skulle sjekke inn gjennom Radisson, vi leter derfor lenge etter hotellet.

Takk, martinebV1253UM
Lena Salvesen, Guest Services / Front Office på Hotel Dronningen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2021

Takk for tilbakemeldingen din, vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet. Jeg tar dette videre til teknisk slik at vi kan få ordnet dette. Om du ønsker å komme tilbake, gi gjerne beskjed slik at vi kan gi deg en bedre opplevelse. Hilsen Lena.

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i sommer med hele familien (15 personer). Rommene er forsåvidt rene men det stopper der. Dører gikk i stykker, senger virket ikke og da 5 av oss måtte bytte rom begynte problemene.
Vi glemte igjen tre plagg på rommet og sa i fra med én gang. Resepsjonistene var ikke særlig villige til å hjelpe. Tredje gangen jeg var nede å spurte etter klærne gav jeg opp og fant ut at jeg fikk ta det på Mail. Dronningen Hotel svarer ikke på Mail eller telefon, fikk kontakt med en ansatt på Caledonien etterhvert. Vedkommende skulle sjekke etter klærne men endte opp med å ghoste meg.
Horribel oppførsel mot betalende kunder! Skulle forlangt erstatning men jeg oppnår ikke kontakt.
Dette er også anmeldelse nr 2, da første ble slettet.
Styr unna! Legg noen kroner ekstra i potten og bo på et av de seriøse hotellene!

Takk, elinkristin_ydnas

Hei, beklager hendelsen dere hadde her hos oss. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker å ha det her hos oss. Kunne du sendt meg en mail på guest.kristiansand@radissonblu.com så kan vi snakkes der ang. klærne dine og erstatning?
Vi ønsker dere selvfølgelig velkommen tilbake, gi gjerne beskjed slik at vi kan ordne et ordentlig opphold til dere uten problemer. Hilsen Lena.

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet og stort familierom med køyeseng. Skikkelig retro bad, men med iskaldt gulv. Ingen varmekabler. Ventet nesten to timer på å få komme til frokosten siden det ikke er inkludert når man bor i den gamle delen. Måtte bare vente til det var ledig kapasitet. Flott foaje og stilig skybar. Betalte 1300,- for en natt pluss 200,- for parkering. Frokosten var forholdsvis dyr, kr 145 pr voksen og halvparten for barn.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, metannika

Takk for tilbakemeldingen din, vi er glade for at dere likte rommet. Beklager at badet var kaldt, dette skal jeg formidle videre til teknisk slik at vi får ordnet opp i dette. Angående frokosten må jeg bare beklage ventetiden her, travle sommerdager og fullt hotell. Om dere skal tilbake her en annen gang, gi gjerne beskjed slik at vi kan gi dere en bedre opplevelse. Hilsen Lena.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Det bar preg av å være slitt og gammelt.
Rommet var stort og hadde fin utsikt.
Men det luktet gammelt på rommet, det var slitt og renholdet kunne ha vært bedre .
Til tross for sent innsjekking pga rommene ble gjort klare måtte vi klage på at det var for dårlig vasket. Flekker på gulv, hår i dusjen osv.
Det beste med hotellet var beliggenhet og utsikt.

Takk, annesJ7204PQ

Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter alltid pris på dette slik at vi kan bli bedre. Jeg tar til meg dette og videreformidler til husøk avdelingen. Om dere ønsker å komme tilbake en annen gang, gi gjerne beskjed slik at vi kan gi dere en bedre opplevelse på hotellet vårt. Hilsen Lena.