Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Dette var desverre en stor skuffelse til prisen. Vi bodde der i to netter. Rommet var gammelt, nedslitt og støvete. Badet var rust på og svarte muggflekker på forhenget. TV virket ikke. Gardiner dekte ikke vinduene. Sengene ubrukelige. Det er ikke noe positivt å si desverre om oppholdet.

Romtips: Styr unna med mindre du vil sove i støv, slitte senger og bla. nedslitt bad. Frokost var ikke inkludert.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 156ingridg
Lena Salvesen, Gjestetjenester/resepsjon på Hotel Dronningen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2021

Takk for tilbakemelding, vi setter alltid pris på dette slik av vi kan bli bedre også. Vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet, men ønsker deg selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Ønsker deg en god uke.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Det første som møter oss er en stank og sterk lukt av urin i etasjen når vi tar heisen opp. Inne på rom opplever vi dusjforheng som er «blåmann» i. Rommet var nedslitt og lite innbydende.
Vi ble tildelt nytt rom. Ingen tisselukt i denne entasjen, men rommet hadde gardiner som delvis var falt ned, toalettrull holder som er ødelagt og det samme problemet med råte skader i dusjforheng, flekker på teppe.
Vi fikk etter noe styr frem og tilbake opp en ekstra seng da rommet kun var beregnet for 4.

Opplevelsen i sin helhet bar ikke preg av å ha bodd på hotell og dette er ikke en by som Kristiansand verdig å innlosjere familie.

Elendig parkeringsløsning hvor du betaler nesten 200kr og ikke garantert plass. Nesten like usikkert som å spille lotto.

Romtips: Bruk et annet hotell
Takk, kjetiltou

Takk for tilbakemelding, vi setter alltid pris på dette slik av vi kan bli bedre også. Vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet, men ønsker deg selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Gi gjerne beskjed slik at vi kan prøve vårt beste på å gi dere en god hotellopplevelse neste gang. Ønsker deg en god uke.

Anmeldt 10. juli 2021

Pluss for tilrettelagt bad med dusjsete og god seng samt beligenheit. Men høg pris utifrå kva du får. Slitt bad og vask som treng renovering.Frukost er ikkje inkludert i prisen. Rar lukt i gang. Men er fullt mogeleg å bu.

Takk, Mari Svartveit H

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig lav standard selv til såpass lav pris, badet var slitt, hadde rust i dusjen, lister rundt vinduet var knekt, og helt greie senger, ville ikke bodd her igjen. Var heller ingen informasjon om at man skulle sjekke inn gjennom Radisson, vi leter derfor lenge etter hotellet.

Takk, martinebV1253UM
Lena Salvesen, Guest Services / Front Office på Hotel Dronningen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2021

Takk for tilbakemeldingen din, vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet. Jeg tar dette videre til teknisk slik at vi kan få ordnet dette. Om du ønsker å komme tilbake, gi gjerne beskjed slik at vi kan gi deg en bedre opplevelse. Hilsen Lena.

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i sommer med hele familien (15 personer). Rommene er forsåvidt rene men det stopper der. Dører gikk i stykker, senger virket ikke og da 5 av oss måtte bytte rom begynte problemene.
Vi glemte igjen tre plagg på rommet og sa i fra med én gang. Resepsjonistene var ikke særlig villige til å hjelpe. Tredje gangen jeg var nede å spurte etter klærne gav jeg opp og fant ut at jeg fikk ta det på Mail. Dronningen Hotel svarer ikke på Mail eller telefon, fikk kontakt med en ansatt på Caledonien etterhvert. Vedkommende skulle sjekke etter klærne men endte opp med å ghoste meg.
Horribel oppførsel mot betalende kunder! Skulle forlangt erstatning men jeg oppnår ikke kontakt.
Dette er også anmeldelse nr 2, da første ble slettet.
Styr unna! Legg noen kroner ekstra i potten og bo på et av de seriøse hotellene!

Takk, elinkristin_ydnas

Hei, beklager hendelsen dere hadde her hos oss. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker å ha det her hos oss. Kunne du sendt meg en mail på guest.kristiansand@radissonblu.com så kan vi snakkes der ang. klærne dine og erstatning?
Vi ønsker dere selvfølgelig velkommen tilbake, gi gjerne beskjed slik at vi kan ordne et ordentlig opphold til dere uten problemer. Hilsen Lena.