“Pizzakveld”

Bestill bord
fre. 6.8.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Spiste en veldig god italiensk pizza, tynn bunn og velsmakende. God service og hyggelige lokaler. Kommer gjerne tilbake.

Takk, FrkBlix

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god atmosfære, god service og nydelig mat. Godt vinutvalg også. Kjøpte også et par gode oster fra disken.

Takk, Kristian H
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Ok mat. Men pizzaen var ganske dyr. Ok øokaler. God service og oppmerspm betjening. Tok litt tid å få maten.

Takk, fromN0rway
Anmeldt 15. oktober 2018

Grei pubmat med et lite pluss. Glir greit inn i rekken av de mange steder i Kristiansand med svært beslektet meny.Servert i hyggelige omgivelser av servitør som kunne sine saker

Takk, Tormod K
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Nok en gang koste vi oss på Bellini! Fantastisk god service, nydelig mat og gode viner til en god pris. Prøv en fjel med litt italiensk snaks til forrett! Vil nok en gang anbefale denne italienske restauranten både til lunsj og middag! Pastaen er himmelsk og serveres nylagd og varm. Gleder meg allerede til neste besøk!

Takk, Astrid M

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!