“God pizza”

Bestill bord
søn. 26.9.
20:00
Vurdert som nr. 13 av 155 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte pizza med familien til å spise hjem.
Veldig god og smakfull pizza, spiste djevelen.
Vil absolutt anbefale denne plassen til alle som er glad i pizza.

Takk, cbra3

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ekstremt god mat her! Bra atmosfære og kort ventetid på mat! Kommer til å gå igjen her. Anbefales til folk som liker en god pizza og pasta

Takk, MikalMid
858benedicteg, Guest Relations Manager på Bellini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Så hyggelig - du er hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte stor Pizza og fikk rask service og hyggelig betjening. Vi fikk en kjempepizza som var veldig god. Fint lokale. Rent og fint toalett. Anbefales

Takk, Turist63

Så hyggelig! Takk for besøket! :)

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Servitør var litt bakpå og lite engasjert, kunne med fordel vært blidere.
Tok irriterende lang tid før drikke kom på bordet.
Maten var det ikke noe å si på. Men skal det være en bra italiensk restaurant må de kneppe opp noen hakk på service og tempo.

Takk, hhageru2
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Første kvelden fikk vi servert fantastisk pizza og gode aperitiff. Ren 5'er. Dagen etter var pizzaen oljete noe som vi ikke kan gi mer enn 3 for og vi måtte dessverre gå derifra skuffet da vi forventet lik kvalitet som dagen før.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, geoplav

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!