“God sørvis og bra mat! ”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Bestill bord
søn. 25.7.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Me var ei stor familiegruppe, 14 pers, og fekk god sørvis heile middagen. Servitørane var oppmerksame og hjelpsame. Maten var veldig god, alle var nøgde. Det var fin atmosfære.

Takk, AasneOeH

Anmeldt 12. juli 2020

Alltid veldig god mat og hyggelig betjening og rimelige priser. Koselig lokaler og fin uteservering.

Takk, Hege J
Anmeldt 11. juli 2020

Super pizza! Hadde ikke reservert bord en kveld i fellesferien med masse turister. Fikk ledig bord raskt, med info om at akkurat det bordet var booket om 1,5 t. Vi skulle bare ha pizza, så det passet oss bra. Rask servering, hyggelig betjening, og grei pris Vi bestilte parma langpizza som passer til 2 pers, og 2 stk Djevelpizza - akkurat innafor på hotskalaen! ANBEFALES! Her var det lang kø for å komme inn når vi gikk rett over åtte på kvelden.

Takk, Janne656
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza og bra service! Pizzabunnen var spesielt god, kjøpte selv en lang parma pizza, og den var perfekt til to personer.

1  Takk, charlotteaske
858benedicteg, Guest Relations Manager på Bellini, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Tusen takk for besøket - og for en hyggelig tilbakemelding! Velkommen igjen :)

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Deilig italienskinspirert mat! Både forretter og pizza holder et høyt nivå (etter norske forhold), og kombinert med den utvalgte vinen (undertegnede valgte beste glass-alternativ) er dette en veldig god middagsopplevelse! God service også, til tross for travel kveld.

1  Takk, torem988

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!