“Anbefales ”

Bestill bord
lør. 31.7.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Nydelig mat og service får denne restauranten på min personelige top 5 liste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 2 444 666 668 888 888

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Topp skår og topp mat, her vil vi tilbake til.
Bestilte pizza, hamburger, pasta og Porchetta. Alt var godt, samt en hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 425arthurr
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Et veldig hyggelig sted. God service. Bra vin. Negroni som aperitif var godt. Bruscetta var perfekt. Pasta picante leverte.

Takk, 19vidare
Anmeldt 19. juli 2020

Fikk servert svært god mat, med mettende porsjoner. Vi hadde et stort stykke tiramisu til dessert. Smakte utmerket.

Takk, amandanilseng2020
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Me var ei stor familiegruppe, 14 pers, og fekk god sørvis heile middagen. Servitørane var oppmerksame og hjelpsame. Maten var veldig god, alle var nøgde. Det var fin atmosfære.

Takk, AasneOeH

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!