“Fantastisk”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 12 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Veldig god mat, samtidig som det var ekstremt hyggelige mennesker som jobber der. Veldig god service.

Takk, philip_schie

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza, med surdeigsbunn! Hyggelig atmosfære, koselige servitører og god mat. Kan anbefale denne restauranten om du et på utkikk etter italiensk mat.

1  Takk, 564camillaf
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk pizza! Følte nesten at jeg var i Italia. Mange å velge mellom som gjorde det veldig fint å dele med hverandre. Super mat!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, aurorani
Anmeldt 20. juni 2021

Herlig atmosfære. J*vlig (ubekvemsord, i følge tripADvisor) god mat til en overraskende god pris. Hyggelige ansatte og deilig musikk. Veldig autentisk og ekte restaurant der det ikke er tvil om at maten lages fra bunnen av. Pizzaen, pastaen, rettene, osten, jeg gir meg ende over. Hyggelig på dagtid, hyggelig på kveldstid. Mye og god mat for pengene.
Muligheter for å kjøpe med seg pasta, olivenoljer, balsamico, oster og mye mere, med seg hjem.

Takk, JolsteinST
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og veldig god italiensk mat. En innholdsrik meny, og gode porsjoner. Italiensk drøm og mye for pengene. Bestille også «dispenserbrus» - den mest utvannede cola jeg har fått servert til 58kr. Den er det eneste som trekker ned. Reserverte bord i forkant da det er veldig populær i helger. Hyggelig personale og god sitteplass. Stilig interiør.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, rebk593

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!