“Topp italiensk mat og super sørvis”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her ein kveld det var heilt fullt og mange i kø, og fekk beskjed om at det kunne ta eit kvarter å vente. Fem minutt seinare hadde vi fått sitteplass likevel. Sjølv om det var travelt, venta vi ikkje lenger enn normalt på måten. Pizzaen var blant dei beste eg har smakt, med tunn, men samtidig god og luftig botn. Limoncellomarinerte jordbær med mascarponekrem til dessert var òg ein fulltreffar.

Takk, peresbenm

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Her spiste vi veldig god pizza og pasta. Pizzaene var smakfulle, riktig stekt og store nok til å gjøre oss gode og mette. Barnemenyens pizza var også god og ekte italiensk, men nok i største laget som vanlig på slike steder. De som spiste pasta med blåskjell mente dette var blant de beste. pastarettene de hadde spist. Serveringen var hyggelig og rask.

Takk, TorLH
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Tok kort tid å få bord til reservasjon, selv om det ikke var helt klargjort ved ankomst. Deretter var det god service under bestillingen av mat. Dette tok kort tid og det smakte godt. Etter vi hadde spist opp ble maten tatt raskt vekk fra bordet, men vi fikk ikke tilbud om dessert og det kom ikke noen fra personalet før vi fikk kontakt ca 25min etter alt på bordet var tomt.

Takk, Ulrik Berg R
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste. Veldig god mat, samtidig som det var ekstremt hyggelige mennesker som jobber der. Veldig god service.

Takk, philip_schie
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza, med surdeigsbunn! Hyggelig atmosfære, koselige servitører og god mat. Kan anbefale denne restauranten om du et på utkikk etter italiensk mat.

1  Takk, 564camillaf

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!