“Best i byen!”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 12 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Imponerende!!!
Vi fikk et bord til 7, selv om det så helt fullt ut. Bare smil å se blant personalet.
Nydelig mat og service, selv midt i høysesong og travel middagstid.
Bestillingen mottatt på proff måte, selv med alle våre ønsker om extras og endringer.
Maten kom rask, fra et stille og rent kjøkken, vannvittig god!
Flinke, effektive og blide servitører!
Veldig imponert! Vi kommer tilbake!

2  Takk, Travelglenn-oe

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Mange gjester, men rask og effektiv betjening. Fikk raskt bord og fikk raskt drikke og pizza. Velsmakende pizza! Dyktige, hyggelige og oppmerksomme servitører gjorde besøket til en ekstra god opplevelse.

Takk, leifk987
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ble anbefalt restauranten av en kollega som sa vi måtte spise middag her når vi først var i Kristiansand på ferie fra Bergen. Det første jeg bet meg merke i var hvor raske servitørene var på å komme å spørre om vi ville ha noe drikke mens vi bestemte oss for maten. Alt gikk veldig raskt og greit og man satt aldri lenge å ventet på å få hjelp av en servitør. Maten var veldig god og til en fin pris. Ungene var også veldig fornøyd! Kommer garantert tilbake!

1  Takk, 122juliee
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her ein kveld det var heilt fullt og mange i kø, og fekk beskjed om at det kunne ta eit kvarter å vente. Fem minutt seinare hadde vi fått sitteplass likevel. Sjølv om det var travelt, venta vi ikkje lenger enn normalt på måten. Pizzaen var blant dei beste eg har smakt, med tunn, men samtidig god og luftig botn. Limoncellomarinerte jordbær med mascarponekrem til dessert var òg ein fulltreffar.

Takk, peresbenm
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Her spiste vi veldig god pizza og pasta. Pizzaene var smakfulle, riktig stekt og store nok til å gjøre oss gode og mette. Barnemenyens pizza var også god og ekte italiensk, men nok i største laget som vanlig på slike steder. De som spiste pasta med blåskjell mente dette var blant de beste. pastarettene de hadde spist. Serveringen var hyggelig og rask.

Takk, TorLH

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!