“God mat”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 12 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. Enkelt med å bestille og betale på samme tid. Ikke lang ventetid på mat heller. Kanskje byens beste pizza!?

Takk, Stinus165

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk slippe inn en full og regnværstung ettermiddag. Betjeningen var svært hyggelige, og vi nøt den beste pizzaen vi noen gang har smakt! Donna Bianca og Parma anbefales på det sterkeste!!

Takk, Inspire43774525179
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Imponerende!!!
Vi fikk et bord til 7, selv om det så helt fullt ut. Bare smil å se blant personalet.
Nydelig mat og service, selv midt i høysesong og travel middagstid.
Bestillingen mottatt på proff måte, selv med alle våre ønsker om extras og endringer.
Maten kom rask, fra et stille og rent kjøkken, vannvittig god!
Flinke, effektive og blide servitører!
Veldig imponert! Vi kommer tilbake!

2  Takk, Travelglenn-oe
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Mange gjester, men rask og effektiv betjening. Fikk raskt bord og fikk raskt drikke og pizza. Velsmakende pizza! Dyktige, hyggelige og oppmerksomme servitører gjorde besøket til en ekstra god opplevelse.

Takk, leifk987
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ble anbefalt restauranten av en kollega som sa vi måtte spise middag her når vi først var i Kristiansand på ferie fra Bergen. Det første jeg bet meg merke i var hvor raske servitørene var på å komme å spørre om vi ville ha noe drikke mens vi bestemte oss for maten. Alt gikk veldig raskt og greit og man satt aldri lenge å ventet på å få hjelp av en servitør. Maten var veldig god og til en fin pris. Ungene var også veldig fornøyd! Kommer garantert tilbake!

1  Takk, 122juliee

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!