“Bra Pizza”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 12 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Endte opp med å gå hit annenhver dag i ferien, da vi aldri fant et spisested som kunne matche dette. Har vært gjennom mye av menyen, og den kan kjapt oppsummeres med at de har mange forskjellige gode pizzaer. Vanskelig å velge en favoritt. Litt treg betjening, men hyggelige.

1  Takk, John_M_B_L

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig resturant. Veldig hyggelig personale, fin musikk, Kjempegod pasta. Sterk 5er på terningen. Anbefales sterkt

Takk, Cruiser782099
Anmeldt 28. juli 2021

Selverklært pizza-nerd med forkjærlighet for napolitansk pizza Googlet meg fram til
Bellini og ble skikkelig imponert! Hyggelige servitører ga oss ett bord med innsyn til kokkene, en gave til mat-elskere. Fullt trøkk i restauranten og på kjøkkenet men servisen var allikevel helt på topp, oppmerksomme fra første bestilling til betaling! Og pizzaen En opplevelse, tykk skorpe, sprø utenpå og seig inni akkurat sånn ekte surdeigspizza skal smake. Ikke en smule igjen på tallerken! Kunne ikke vært mer fornøyd, vi kommer garantert tilbake!

Takk, linemeretheskogheimn
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. Enkelt med å bestille og betale på samme tid. Ikke lang ventetid på mat heller. Kanskje byens beste pizza!?

Takk, Stinus165
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk slippe inn en full og regnværstung ettermiddag. Betjeningen var svært hyggelige, og vi nøt den beste pizzaen vi noen gang har smakt! Donna Bianca og Parma anbefales på det sterkeste!!

Takk, Inspire43774525179

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!