“Nydelig!”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Helt topp!! Denne lille perlen skjønte vi at vi måtte besøke. Fikk bord, og ble møtt av en topp hovmester, med kontroll på det meste, suleiman.
Vi ble deretter overtatt av en verdens herligste servitør, som vi ikke husker navnet på, hestehale og et flott smil bak masken. Maten kom som bestilt, og var helt nydelig. Det eneste problemet var å velge retter, så vi booket bord for neste dag rett etter middag. Kalveentrecoten er av de møreste jeg har spist. Pochetta til å dø for. Papardelle ragu, denne er så mør og kjøttfull at det var en fryd. I det hele fantastisk opplevelse!!!

1  Takk, Grosberg

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Middels pizza, dyr for hva du får. Jeg mener at en porsjon pizza skal være litt mer saftig, bunnen var veldig seig og litt lite fyll på.

Takk, HannaCatharine
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Endte opp med å gå hit annenhver dag i ferien, da vi aldri fant et spisested som kunne matche dette. Har vært gjennom mye av menyen, og den kan kjapt oppsummeres med at de har mange forskjellige gode pizzaer. Vanskelig å velge en favoritt. Litt treg betjening, men hyggelige.

1  Takk, John_M_B_L
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig resturant. Veldig hyggelig personale, fin musikk, Kjempegod pasta. Sterk 5er på terningen. Anbefales sterkt

Takk, Cruiser782099
Anmeldt 28. juli 2021

Selverklært pizza-nerd med forkjærlighet for napolitansk pizza Googlet meg fram til
Bellini og ble skikkelig imponert! Hyggelige servitører ga oss ett bord med innsyn til kokkene, en gave til mat-elskere. Fullt trøkk i restauranten og på kjøkkenet men servisen var allikevel helt på topp, oppmerksomme fra første bestilling til betaling! Og pizzaen En opplevelse, tykk skorpe, sprø utenpå og seig inni akkurat sånn ekte surdeigspizza skal smake. Ikke en smule igjen på tallerken! Kunne ikke vært mer fornøyd, vi kommer garantert tilbake!

Takk, linemeretheskogheimn

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!