“31.08.21, middag kl 17:30ca”
Anmeldelse av Bellini

Bellini
Vurdert som nr. 12 av 164 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Bakeri, Restaurant & Deli midt i sentrum av Kristiansand. Italiensk restaurant med et rikt innhold både til lunsj, middag og takeaway!
Anmeldt 31. august 2021

Bestilte en pastarett hvor kjøttet ikke var helt godt nok stekt. Ble da møtt med super service av en hyggelig blond servitrise som prøvde så godt hun kunne med løsninger.
Hun burde få heder for den gode serviceinstillingen hennes og det gode smilet :-) takk!
Kommer gjerne igjen.

Takk, rebekkamartinez

Anmeldt 19. august 2021

Veldig hyggelig resturant, hyggelig betjening, og utrolig god mat. Endte opp her to dager på rad i ferien, Porchetta'en var helt fantastisk, og en veldig god pizza.

Takk, Oversveen97
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Helt topp!! Denne lille perlen skjønte vi at vi måtte besøke. Fikk bord, og ble møtt av en topp hovmester, med kontroll på det meste, suleiman.
Vi ble deretter overtatt av en verdens herligste servitør, som vi ikke husker navnet på, hestehale og et flott smil bak masken. Maten kom som bestilt, og var helt nydelig. Det eneste problemet var å velge retter, så vi booket bord for neste dag rett etter middag. Kalveentrecoten er av de møreste jeg har spist. Pochetta til å dø for. Papardelle ragu, denne er så mør og kjøttfull at det var en fryd. I det hele fantastisk opplevelse!!!

1  Takk, Grosberg
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Middels pizza, dyr for hva du får. Jeg mener at en porsjon pizza skal være litt mer saftig, bunnen var veldig seig og litt lite fyll på.

Takk, HannaCatharine
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Endte opp med å gå hit annenhver dag i ferien, da vi aldri fant et spisested som kunne matche dette. Har vært gjennom mye av menyen, og den kan kjapt oppsummeres med at de har mange forskjellige gode pizzaer. Vanskelig å velge en favoritt. Litt treg betjening, men hyggelige.

1  Takk, John_M_B_L

Reisende som så på Bellini, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bellini? Del dine erfaringer!