“Greit nok.”

man. 27.9.
20:00
Vurdert som nr. 41 av 155 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Utrolig billig mat og drikke. Maten er helt grei, men ikke noe mer. Personalet er hyggelige og blide, men er litt fraværende. Oppfølgingen ved bordet har vært dårlig, og man må oppsøke personalet ved baren både for å få dessert, som allerede var bestilt, og for å bestille mer drikke.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 288petterk

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Helt ypperlig service, utrolig god mat og dessert til en rimelig pris. God øl og stemning. Anbefales på det sterkeste om du har god tid.

Dato for besøk: august 2020
Takk, C6118LOjang
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Suveren service!!! Hadde reservert bord på feil dag Men betjeningen hadde så god oversikt at de klarte å finne en løsning for oss! Nydelig mat til en billig penge som er greit når vi reiser en familie på fem! Trivelige omgivelser!!!

Takk, 78Astrid
Anmeldt 7. juli 2020

Vi har hele familien på 5stk å spiste middag og dessert i dag.Vi vil anbefale dette stede på det varmeste med god service, god mat til overkommelig pris. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, B364SUanitak
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

God mat og drikke til en rimelig penge. God stemning, uformell atmosfære, hyggelig personale og god service. Kommer igjen og igjen. Med slike priser kan jeg ta med hele familien og spise ute også. Er en av mine favorittsteder og tar gjerne med venner etter jobb.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Marian S

Reisende som så på Kombinat, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kombinat? Del dine erfaringer!