“OK minus”

tor. 21.10.
20:00
Vurdert som nr. 41 av 154 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Her har jeg vært mange ganger tidligere og vært fornøyd.. Men denne handler om sist besøk.
Spareribs, kjempe deilig.. men potetsalaten var dessverre ikke noe god, og cole slawen ikke heller. Samtidige på bordet vært orka ikke å spise noen av delene, smakte virkelig ikke noe godt. Så var svært skuffende.
Endte opp med å bestille fries til, kjempe gode! Men, hvis man så skal ha litt tilbehør til, så er det plutselig ikke så billig som det egentlig skal fremstå som....
Greit om du vil ha noe ekstra på en allerede presentert meny, men her opplevde ingen av oss at noe tilbehør var spisende, litt kjipt..

Og.. hvis man bestiller i appen kan man ikke ha hovedmeny pluss dessert til 150kr. Det er og litt kjipt.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, cecsve

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Utrolig bra opplevelse, veldig god service! Gutta som jobber her vet hva utrolig god service er! Vi blir respektert selvom vi bråket og lager styr! All kudos til denne gjengn

Dato for besøk: september 2020
Takk, trymhaukvik
Anmeldt 17. august 2020

Vi kommer igjen og igjen.
Hva kan vel slå nydelig mat og drikke til gode priser. Her koster alle (middags)retter 100 kroner, og du får nok mat til å bli passe mett av, for en gjennomsnittsperson. Og drikke til 50 kroner. Et supert konsept for folket.
Hyggelige folk som serverer og betjener og koselig musikk er prikken over i-en.

2  Takk, JonMortenJ
Anmeldt 14. august 2020

Her kan du velge mellom flere forskjellige retter og alle koster 100 NOK. Maten er enkel, men veldig høy kvalitet på. Utrolig fine lokaler også. Anbefales.

Takk, jooorn
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Var her å spiste med familien, og maten er utrolig bra - ingenting å utsette på den. Betjeningen var hyggelige og imøtekommende, men har et forbedringspotensiale på system og kontroll. Det kun 4-5 andre bord med gjester når vi var innom, og av en eller annen grunn ble vi betjent av 3 ulike servitører. Ting vi bestilte fra den ene ble glemt og måtte bestilles på nytt hos neste mann. Dette skjedde flere ganger og var nesten på kanten til komisk...

1  Takk, sriis

Reisende som så på Kombinat, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kombinat? Del dine erfaringer!