“Lunsj”
Anmeldelse av Kombinat

Kombinat
Vurdert som nr. 46 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 31. juli 2021

Vi ramlet inn på dette stedet da det lå nære hotellet. Det var en svært positiv overraskelse. Supergod mat av ordentlige råvarer (vi bestilte en nachos og en fish n cips) og godt øl. Det at en gigantisk hovedrett koster 100 kr får ikke andre steder.

Takk, ingvilp

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god service og betjening. Maten falt også veldig i smak og så utrolig lave priser. Dette kommer vi til å anbefale videre!

Takk, Fearless65635569443
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ikke den mest fancy eller største menyen, men latterlig lave priser, store porsjoner og hyggelig betjening. Maten kommer kjapt også. Her kommer vi tilbake :)

Takk, Hans Olav V
Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

Det er vanskelig å slå prisen på 50 kr for en halvliter, men da må du bite deg byens verste service og mat som er knapt egnet som menneskeføde

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Tore_S123
Anmeldt 3. februar 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte burger. Kjøttet smakte emment og var rimelig tørt. Pommes frites hadde smak av harsk/gammel olje. Veldig hyggelig pris, men betaler gjerne 50 - 100 kr ekstra for en burger som faktisk smaker godt. Pluss for hyggelig atmosfære og veldig hyggelig betjening. Dette drar det opp til en knepen 3'er.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, HildeNor

Reisende som så på Kombinat, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kombinat? Del dine erfaringer!