“Billig drikke og god mat”
Anmeldelse av Kombinat

Kombinat
Vurdert som nr. 41 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 23. september 2021

Det var bordbestilling,men vi kom inn p.g.a bordet var bestillt fra kl 21,fekk god mat og drikke som var det billigeste jeg ikkje har opplevd på årevis i Norge,var Engelsk preg over puben,virkeli og anbefale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Oddsen55

Anmeldt 31. juli 2021

Vi ramlet inn på dette stedet da det lå nære hotellet. Det var en svært positiv overraskelse. Supergod mat av ordentlige råvarer (vi bestilte en nachos og en fish n cips) og godt øl. Det at en gigantisk hovedrett koster 100 kr får ikke andre steder.

Takk, ingvilp
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god service og betjening. Maten falt også veldig i smak og så utrolig lave priser. Dette kommer vi til å anbefale videre!

Takk, Fearless65635569443
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ikke den mest fancy eller største menyen, men latterlig lave priser, store porsjoner og hyggelig betjening. Maten kommer kjapt også. Her kommer vi tilbake :)

Takk, Hans Olav V
Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

Det er vanskelig å slå prisen på 50 kr for en halvliter, men da må du bite deg byens verste service og mat som er knapt egnet som menneskeføde

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Tore_S123

Reisende som så på Kombinat, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kombinat? Del dine erfaringer!