Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Spennende opplevelse

Kjempebra opplevelse. Timen gikk veldig fort. Anbefales på det sterkeste. Det var mange oppgaver... les mer

Anmeldt 20. oktober 2019
Eivind R
Spennende utfordringer!

Vi var i Kristiansand for tredje året på rad for å ta en dag med escape room. Ettersom vi har tatt... les mer

Anmeldt 11. juli 2019
tohnje
Sandnes, Norge

Anmeldt 2. november 2018

"Boreas hevn" er et escaperoom fullstappet av herlig utfordrende oppgaver for alle typer hjerner. De fysiske omgivelsene er flotte, opplevelsen anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Christine H
905tronds, General Manager på TeamQuest Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse. håper vi ser dere igjen snart

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde Armageddon og ble kjempeimponert! Rommet var gjennomført og gøy historie.
Vel verdt pengene!
Kommer snart tilbake for neste rom :-)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 552ritas

Tusen takk for anmeldelsen! vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og synes det er veldig hyggelig at vi innfridde forventingene. Dere er absolutt velkomne tilbake igjen.

Anmeldt 1. oktober 2018

Anbefales på det sterkeste.
Godt gjennomførte rom, bare småpell å pirke på med Boreas hevn.
Håper neste rom blir skummelt, det savnes i Kristiansand da konkurrenten heller ikke har et rom som er veldig skummelt. Uansett, jeg kommer tilbake med en gang det åpnes et nytt rom.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 453christofferd

Tusen takk for anbefalingen. veldig hyggelig å høre at du likte Boreas Hevn. vi vurderer hele tiden hva temaet for neste rom skal være og vi vurderer helt klart at neste rom skal være et seriøst skummelt et:-)

Anmeldt 1. oktober 2018

Vi var på familietur i Kristiansand, og siden vi hadde spilt litt Escape Room-brettspill i jula, bestemte vi oss for å prøve oss på et ekte ett. Valget havnet på Boreas Hevn hos TeamQuest. Vi hadde litt tekniske problemer og vi glemte rett og slett å spørre etter hint, så vi kom oss akkurat ikke ut før snøraset kom. Men det var en veldig morsom opplevelse, og vi kommer nok tilbake for å prøve et nytt rom her neste gang vi er sørover. TeamQuest kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Tonje E

Tusen takk for anmeldelsen! vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Det er mange som er blitt fanget av skredet og ikke kommet seg ut tidsnok, så der er dere absolutt ikke alene. Rommet er vanskelig selv erfarne spillere. Det viktigste er at timen dere bruker i rommet oppleves morsom og spennende. Håper vi ser dere igjen gang dere kommer til Kristiansand

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Har prøvd både Armageddon og Boreas Hevn, og begge rommene er meget bra. Boreas Hevn er hakket vanskeligere enn Armageddon. Felles for begge rommene er at de er veldig gjennomført i forhold til tema, og at lokalene og kulissene gjør det lett å leve seg inn i historien. Oppgavene har mange kule, tekniske finesser som alle fungerer utmerket. Har prøvd mange Escape Room både i Norge og ellers i Europa, og de to rommene her er helt i toppsjiktet. Ellers pluss for hyggelig betjening som tar seg tid til en prat og gjennomgang av hva som ble gjort bra og mindre bra i rommet. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, KrisEmanu
Trond S, General Manager på TeamQuest Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Tusen takk for en veldig hyggelig og detaljert anmeldelse. Vi setter veldig pris på at du likte rommene og synes de var gjennomførte. Vi har lagt ned mye innsats i at rommene skal ha en autentisk følelse i forhold til temaet til rommet og synes det er flott når det blir verdsatt. Jeg skal så absolutt gi rosen til videre til betjeningen om at de gjør besøket hyggelig og at dere føler dere ivaretatt. nå må vi bygge mer slik at dere kan komme tilbake. velkommen igjen når vi en gang i fremtiden har neste rom klart