Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Spennende opplevelse

Kjempebra opplevelse. Timen gikk veldig fort. Anbefales på det sterkeste. Det var mange oppgaver... les mer

Anmeldt 20. oktober 2019
Eivind R
Spennende utfordringer!

Vi var i Kristiansand for tredje året på rad for å ta en dag med escape room. Ettersom vi har tatt... les mer

Anmeldt 11. juli 2019
tohnje
Sandnes, Norge

Anmeldt 14. desember 2018

Team quest hadde en flott aktivitet på ca 1 time, der vi kollegaer ved Øvrebø vgs, kunne utfordre hverandre i logisk tenkning. Vanskelige oh ikke fult så vanskelige oppgaver! Gøy aktivitet. 1 time er i minste laget. Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Okse1234
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi var to stk som prøvde Armageddon-rommet. Det var varierte oppgaver som måtte løses på en logisk måte og ikke oppgaver man måtte gjette seg frem til. Noen av oppgavene var vanskelige, men var veldig logiske når man kom frem til løsningen.
Historien var såppas bra at effektene i rommet gjorde oss stressa, noe som gjør det veldig spennende.
I tillegg var det fantastisk service/hjelp.
Vi ser veldig frem til å prøve fler rom i fremtiden.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Nicklas A
905tronds, General Manager på TeamQuest Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Tusen takk for anmeldelsen, vi setter veldig pris på tilbakemeldingen og synes det er utrolig moro at dere likte Armageddon rommet vårt. Håper vi ser dere igjen snart

Anmeldt 2. november 2018

"Boreas hevn" er et escaperoom fullstappet av herlig utfordrende oppgaver for alle typer hjerner. De fysiske omgivelsene er flotte, opplevelsen anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Christine H

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse. håper vi ser dere igjen snart

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde Armageddon og ble kjempeimponert! Rommet var gjennomført og gøy historie.
Vel verdt pengene!
Kommer snart tilbake for neste rom :-)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 552ritas

Tusen takk for anmeldelsen! vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og synes det er veldig hyggelig at vi innfridde forventingene. Dere er absolutt velkomne tilbake igjen.

Anmeldt 1. oktober 2018

Anbefales på det sterkeste.
Godt gjennomførte rom, bare småpell å pirke på med Boreas hevn.
Håper neste rom blir skummelt, det savnes i Kristiansand da konkurrenten heller ikke har et rom som er veldig skummelt. Uansett, jeg kommer tilbake med en gang det åpnes et nytt rom.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 453christofferd

Tusen takk for anbefalingen. veldig hyggelig å høre at du likte Boreas Hevn. vi vurderer hele tiden hva temaet for neste rom skal være og vi vurderer helt klart at neste rom skal være et seriøst skummelt et:-)