“God mat.”
Anmeldelse av Torvet Bistro

Torvet Bistro
Vurdert som nr. 25 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 27. desember 2018

Her kunne man velge mellom 5 ulike middagsretter, alle til samme pris. Jeg valgte en rett jeg ville ha, og var meget fornøyd med den. Hyggelige ansatte. Dette er en helt ny restaurant, etablert i år. En restauran med blant annet en fin utsikt til domkirken rett utenfor. Stedet anbefales.

Takk, oeyvind639

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med gode og få retter. Høy kvalitet på råvarer og leveranse. Flott miljø og interiør. Anbefales!

Takk, IverOlavErstad
Kine F, Public Relations Manager på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vår meny endres med jevne mellom rom. Neste meny kommer i januar. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Kine

Anmeldt 7. november 2018

Spiste jordskokksuppe med kamskjell, piggvar, lammecarre, diverse oster og en chocolate creme du pot med totalt 6 viner. Maten var så god som en bare kunne håpe på og vinene var uvanlig gode og traff maten perfekt. Rause skjenkinger og refill. Absolutt et sted å gå tilbake for et bedre måltid!

Takk, agrimsby
Kine F, Public Relations Manager på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei, Så utrolig hyggelig tilbakemelding! Tusen takk! Det er en veldig god femretters og ekstra hyggelig at våre kompetente servitører valgte viner som falt i smak. I dag bytter vi til ny sesongmeny. Så det er bare å komme innom og teste nye retter ;) Velkommen tilbake! Mvh Kine

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Relativt nytt sted i Kristiansand med servering både utendørs og innendørs. Store luftige lokaler. Hyggelige kelnere. Delikat og velsmakende mat. Jeg valgte and til hovedrett og creme brulee til dessert. Rettene var rause, lekre og smakte nydelig. Her kan du gå alene, med venner, eller kolleger. Anbefales.

Takk, ninasteenl
Kine F, Public Relations Manager på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Tusen takk for fine ord. Vi håper enda flere oppdager vår nye restaurant frem mot jul. Nå har vi nettopp endret til høstmeny, med nye, spennende smaker. Velkommen tilbake :) Mvh Kine

Anmeldt 27. august 2018

God mat koselig bistro meget hyggelig betjening. Synes prisene var litt for høye hovedrettene kostet alle kr299-

Dato for besøk: august 2018
Takk, h_konl4
Kine F, Public Relations Manager på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Hei Håkon, Så hyggelig at du satte pris på rettene våre og servicen! Vår meny oppdateres etter årstidene og i september kommer nye, spennende smaker inn. Velkommen tilbake. Mvh Kine

Reisende som så på Torvet Bistro, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Torvet Bistro? Del dine erfaringer!