“Meget god lunsj og meget god servering”
Anmeldelse av Torvet Bistro

Torvet Bistro
Vurdert som nr. 24 av 168 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Vi fikk alle sammen (7 stykker) maten samtidig. Det tok kort tid fra vi bestilte til den stod på vårt bord. Lokalet er OK, men litt mørkt. Men det vi trekker for var kaffen vi fikk etter maten, den var dårlig.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 63jarleh
Kine F, Informasjonssjef på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Kan det har vært en feil med kaffen? Vi bruker kun bønner fra Sørlandets Kaffebrenneri og pleier stort sett få veldig gode tilbakemeldinger. Håper virkelig dette var en enkelthendelse og at dere får en bedre kaffeopplevelse ved neste besøk. Mvh Kine

Anmeldt 13. januar 2019

Flotte lokaler for en bistro. Hyggelig betjening som var "på". Valgene våre på hovedrett gikk på aure og and. Begge deler stod til + i margen. Sausen på anden var meget bra.
Sjokolade-terte til dessert går det mange på dusinet av, den var gjennomsnitt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Petter B
Kine F, Informasjonssjef på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Takk for gode ord og konstruktiv tilbakemelding ihht sjokoladeterten. Vi skal se hva vi kan trylle frem til neste meny (etter påske). Velkommen tilbake da!

Anmeldt 4. januar 2019

Maten var fin å se på, men den mangler den wow faktoren som man vanligvis får av å spise 3 retters. Sausen til anden var ikke så spesielt tilegnet denne retten.. så ut som de brukte samme saus på entrecote og anden. Litt skuffet. Beste med det hele var atmosfæren i lokalet. Vinen og IPA ølen var gode.
I alt ville jeg ikke spist der igjen, tar meg heller en burger.
Grei nok service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lina B

Hei Lina, Vi jobber hele tiden med å forbedre oss og tar tilbakemeldingene dine med oss. And og entrecote har to ulike sauser (hhv kirsebærsaus og kaldpiske choronsaus) og vi forsøker å sette sammen retter hvor smakene komplementerer hverandre. Det er synd at du ikke var fornøyd med totalopplevelsen hos oss. Vi bytter forøvrig meny ca hvert kvartal, så hvis du kommer innom igjen etter påske, kan du få smake på nye retter. PS burgere kommer dessverre aldri på menyen hos oss.

Anmeldt 27. desember 2018

Her kunne man velge mellom 5 ulike middagsretter, alle til samme pris. Jeg valgte en rett jeg ville ha, og var meget fornøyd med den. Hyggelige ansatte. Dette er en helt ny restaurant, etablert i år. En restauran med blant annet en fin utsikt til domkirken rett utenfor. Stedet anbefales.

Takk, oeyvind639
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med gode og få retter. Høy kvalitet på råvarer og leveranse. Flott miljø og interiør. Anbefales!

Takk, IverOlavErstad
Kine F, Public Relations Manager på Torvet Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vår meny endres med jevne mellom rom. Neste meny kommer i januar. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Kine

Reisende som så på Torvet Bistro, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Torvet Bistro? Del dine erfaringer!