“Sommerens beste middag!”
Anmeldelse av Torvet Bistro

Torvet Bistro
Vurdert som nr. 22 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Sommerens beste måltid inntok vi på Torvet Bistro. En herlig, saftig kalveentrecôte med balansert tilbehør var bare helt magisk.

Maten var akkurat slik ddn bør være på en fransk bistro! Vi skulle bare ha et glass vin hver, men to av tre rødviner var italienske..?

Tips til innehaver: Kjøp en bordbestilling-løsning som ikke er e-post-basert! 2 timers venting på å få vite om vi har bord til kvelden eller ikke, det holder ikke. Men maten - perfekt!

Takk, OleAksel

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og atmosfære. Et veldig positivt inntrykk. Maten kom fort og flinke servitører. Vi kommer gjerne igjen til dette stedet

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Gan011
Anmeldt 2. februar 2021 via mobile enheter

Stedet ligger, som navnet sier, på torvet i byen. I korona-tiden er det tilrettelagt med romslig plass. Menyen var ganske enkel, men det skyldes kanskje korona? Vi opplevde god service.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 17. desember 2020 via mobile enheter

Veldig koselig bistro med nydelig mat. Torsken var helt perfekt med nydelig tilbehør. Rådyr var helt perfekt.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, jantoger
Anmeldt 10. oktober 2020

Som gjest på Thon hotellet i samme bygg droppet jeg innom en lørdagskveld på sensommeren. Kveitefiléten jeg spiste var nydelig med supert tilbehør. Grei og oppmerksom service.

Dato for besøk: august 2020
Takk, jhmoe

Reisende som så på Torvet Bistro, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Torvet Bistro? Del dine erfaringer!