“Hva har skjedd med denne restauranten? ”
Anmeldelse av Torvet Bistro

Torvet Bistro
Vurdert som nr. 22 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Hva har skjedd med denne restauranten? Fra å være et sted hvor man virkelig kunne lene seg tilbake å nyte god mat og vin med god service, har både vinen, maten og servicen blitt dårlig! Veldig synd. Spesielt dårlig er kelnerene. De har ikke kunnskap om menyen og kan heller ikke sitt fag. Vinkartet gir et dårligere tilbud i forhold til menyen. Salaten med confitert andelår som har vært kjempegod, har blitt for søt og mister sitt sting. Har besøkt stedet jevnlig, men sommerens besøk gir ikke mersmak. Håper dere klarer å rydde opp og komme opp på samme kvalitetsnivå son dere var igjen.

Takk, Astrid M

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette var virkelig en bra opplevelse. God atmosfære, virkelig bra mat og svært dyktig og hyggelig betjening. Bistro med åpent kjøkken - perfekt :-)
Vi kommer tilbake neste gang vi er i Kristiansand.

Takk, Hkhaugland
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte restauranten en regnfull kveld og fikk et hyggelig bord inne. Vanskelig å velge mellom mange fristende retter. Nydelig tartar (bare litt kald), gode blåskjell og biff sandwich anbefales. Vennlig og oppmerksomme servitører.

Takk, AnitRasc
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, service vennlig og hyggelige servitører.
Spiste en aldeles nydelig kveite middag.
Og avsluttet med vaniljeis og friske jordbær fra Søgne. Anbefales.

Takk, Per Håkon S
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Sommerens beste måltid inntok vi på Torvet Bistro. En herlig, saftig kalveentrecôte med balansert tilbehør var bare helt magisk.

Maten var akkurat slik ddn bør være på en fransk bistro! Vi skulle bare ha et glass vin hver, men to av tre rødviner var italienske..?

Tips til innehaver: Kjøp en bordbestilling-løsning som ikke er e-post-basert! 2 timers venting på å få vite om vi har bord til kvelden eller ikke, det holder ikke. Men maten - perfekt!

Takk, OleAksel

Reisende som så på Torvet Bistro, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Torvet Bistro? Del dine erfaringer!