“Topp sushi”
Anmeldelse av Royal Sushi Vagsbygd

Royal Sushi Vagsbygd
Vurdert som nr. 79 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Her har de den beste sushien jeg har smakt! Prisene er vel greie nok. Tilpasser alltid etter behov uten å ta noe ekstra for det.

Takk, Tinaais

Anmeldt 19. desember 2019 via mobile enheter

Helt grei sushi her. Ikke noe veldig spesielt, men en blir mett.
Smaksmessig burde det dog ha vært noe bedre.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Deilig mat. Flere menyer, og masse god topping på sushien om du vil.. Anbefales på det sterkeste :). Ligger rett over gaten fra Amfi senter, vedsiden av Klinikk Matis.

Dato for besøk: februar 2019
3  Takk, ireneaasland
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Grei mat til helt Ok priser. Ikke den helt store matopplevelsen, men mer eller mindre standard innen kategorien kinamat

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

En hyggeligere plass skal du lete lenge etter å spise sushi. Hyggelig personale som ikke vet hvor godt de kan ordne for deg. Rimelig, nydelig og gode porsjoner. De tilpasser også etter behov. Jeg kan ikke spise skalldyr, men det er ikke noe problem. De løser alt hva jeg ønsker uten å ta ekstra som en opplever mange plasser. De har service og mat i fokus til en meget fornøyd kunde. Vi har spist her ca 25 ganger og aldri blitt skuffet. Du kan bestille å hente og de fikser så du kan spise der om du ønsker det. Vi drar 2 mil for dette noe som sier sitt.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, 735geira

Reisende som så på Royal Sushi Vagsbygd, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Royal Sushi Vagsbygd? Del dine erfaringer!