eDreamsUSD 73
StayForLong
SuperTravel
1924 av 439 anmeldelser
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

En natt for 806 kroner må man si at dette er svært billig.
Hyggelig resepsjonist rommet var stort. Fantes 2 køyesenger og en dobbelseng.

Badet var ikke så stort.
Men total inntrykk var bra.

Frokosten var også bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 414kaib
Anmeldt 7. november 2018

En flott plass å overnatte om man ikke skal ha noe dill dall. Hyggelig betjening og fine rom. Kan være langt å gå til noen av rommene, men ikke mer en man har godt av. Bra frokost med få men "riktige" valgmuligheter. Tommel opp!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Helge Berge N
Anmeldt 26. oktober 2018

For meg som var på en forretningsreise og skulle ha et sted å sove og spise frokost, fungerte dette hotellet perfekt, og i forhold til pris var det god verdi. Personalet var meget hyggelig og imøtekommende. Rommet var lite, men det var god seng og fasilitetene var akkurat det jeg trengte. Det serveres en enkel frokost, men maten var god og jeg trenger ikke noe mer.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, trommetrond
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Studietur men setter like vel pris på service og kvalitet. Det fikk jeg. Billig, Rent, blide mennesker og Ok frokost. Hoteller er lokalisert i enden av gågata og kun to kvartal fra bussgata som tar deg rundt dit du måtte ønske. Sentralt og enkelt.
Kommer igjen!

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 755junea
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Ok hotell med god lokasjon. Nær togstasjonen og sentrum, men allikevel fredelig. Hyggelig betjening. Vi var 6 pers på et stort familierom. Frokosten var enkel men god. På dette hotellet får du mye for pengene!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sivkarinr