Janned
10.3 km fra Yess! Hotel Kristiansand
Gratis parkering
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 15. januar 2019

Billig hotel med flott personale. Vi ble møtt av en kjempe hyggelig gutt. Rommet var rent og pent. Lite rom men stort nok for oss 3, 2 voksne og 1 barn. Gode senger å sove i.
Rent bad. Lite støy.
Frokosten var enkel men god og mer en nok av hva man trenger, her opplevde vi skikkelig service, da det var noen gjester der som var laktose intolerante der og hotellet hadde ikke melk til dem, så da gikk hun som var på kjøkkenet ut å kjøpte melk til de gjestene. Fersk brød, enkelt pålegg og kaffe, trenger ikke mer. Hit kommer vi igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MarieH3696
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

En natt for 806 kroner må man si at dette er svært billig.
Hyggelig resepsjonist rommet var stort. Fantes 2 køyesenger og en dobbelseng.

Badet var ikke så stort.
Men total inntrykk var bra.

Frokosten var også bra.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 414kaib
Anmeldt 7. november 2018

En flott plass å overnatte om man ikke skal ha noe dill dall. Hyggelig betjening og fine rom. Kan være langt å gå til noen av rommene, men ikke mer en man har godt av. Bra frokost med få men "riktige" valgmuligheter. Tommel opp!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Helge Berge N
Anmeldt 26. oktober 2018

For meg som var på en forretningsreise og skulle ha et sted å sove og spise frokost, fungerte dette hotellet perfekt, og i forhold til pris var det god verdi. Personalet var meget hyggelig og imøtekommende. Rommet var lite, men det var god seng og fasilitetene var akkurat det jeg trengte. Det serveres en enkel frokost, men maten var god og jeg trenger ikke noe mer.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, trommetrond
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Studietur men setter like vel pris på service og kvalitet. Det fikk jeg. Billig, Rent, blide mennesker og Ok frokost. Hoteller er lokalisert i enden av gågata og kun to kvartal fra bussgata som tar deg rundt dit du måtte ønske. Sentralt og enkelt.
Kommer igjen!

Dato for oppholdet: august 2018