Spennende

Fantastisk gøy

Anmeldt 16. august 2018
Aleksandar C

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Fin rundtur i sentrum. Spennende gåteløsning. Passende vanskelighetsgrad innenfor tidsrammen.

Proffesjonelt, bra opplegg.
Elliot var en fantastisk gamemaster!

Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, sondreni
Anmeldt 11. mars 2019

Vi var en relativt stor gjeng på 10 stk, 5 voksne og 5 barn (12-15 år) som var påmeldt CityGamesKRS's spill "Kunsttyven". Informasjonen vi fikk i forkant var god. Hyggelige og raske svar på mail fra CityGames.

En del av deltakerne hadde erfaring fra "Escape Rooms" og forventningene var store til å prøve tilsvarende spill ute i bybildet. Citygames anbefalte opp til 6 deltakere om gangen. Det fungerte også forholdsvis greit med 10 stk, men utfordringen er at alle skal få med seg all nødvendig informasjon underveis slik at alle tar del i oppgaveløsningen.

CityGames stilte med en (?) engasjert skuespiller som dukket opp underveis i spillet og gjorde opplevelsen enda mere morsom og spennende. Oppgavene var fine og tok oss rundt i store deler av byen. Det er interessant at når man er ute og leter etter "spor" så opplever man gatene på en ny måte og legger også merke til merkelige ting som ikke nødvendigvis er relatert til spillet men som man normalt ville gått forbi uten å registrere.

Når vi først kom skikkelig i gang i spillet så gikk oppgaveløsningene forholdsvis lett. Vi vet at CityGames holder på å planlegge et nytt spill i Kristiansand og da håper jeg på enda litt mer varierte oppgaver, og kanskje også litt vanskeligere. Det sagt så var "Kunsttyven" utfordrende nok for oss denne gang og vi klarte oss ikke uten å måtte få hjelp fra game-master. Game master er lett tilgjengelig per sms, og kan gi hint dersom man står helt fast.

Det ble en veldig morsom opplevelse for oss, selv i regnværet. Jeg gleder meg til å prøve det neste spillet når det er klart, og vil helt klart anbefale CityGamesKRS til alle som vi ha et par spennende timer sammen i bygatene i Kristiansand. Denne oppgaven passet meget bra til familier. Denne oppgavetypen (Citygames) passer også meget bra dersom du har mindre barn som synes de tradisjonelle "Escape Rooms" blir for intense eller skumle.

Dato for opplevelse: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Thomas_A_J
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Utrolig positiv opplevelse! Har spilt mye escape room, inkludert alle i escape room kristiansand, og var veldig gira på å prøve noe nytt og spennende. Jeg og min familie valgte å teste ut Citygames sitt spill, kunsttyven. Vi viste ikke hva vi kunne forvente, men det var en kjempegøy opplevelse for alle sammen! Det var humoristisk og samtidig mystisk fordi vi måtte løse en god del varierte oppgaver. Involverer flinke skuespillere og andre hemmelige plasser :) Anbefales for alle, store og små. Husk å ta på behagelige sko fordi det innebærer en del bevegelse.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Aleksandar C
Anja A, Manager på CityGamesKRS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Det var veldig gøy å høre at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og at du vil anbefale det videre til andre.
Velkommen igjen når de nye spillene er på plass :)

Anmeldt 11. august 2018

Her løser man oppgaver og får samtidig en fin "bli-kjent" tur i byen. Her skal du bruke logikk for å løse oppgaver som tar deg til ulike deler av byen, og noen steder involverer det både skuespillere og samarbeid med andre aktører. Dette er god trim både for beina og hjernen, og selv den i følget som vanligvis ikke liker escape room, storkoste seg på turen. Dette var også super opplevelse for 11-åringen som var med bidrog mye til løsningen.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 580sigrida
Anja A, General Manager på CityGamesKRS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Takk for at du tok deg tid til å skrive denne flotte anmeldelsen!
Vi er så glade for å høre at dere likte spillet "Kunsttyven" og hadde det moro med å løse oppgaver rundt omkring i byen.

Vi håper å se dere igjen når de nye spillene blir lansert! :)