Hyggelig sted.

Anmeldt 12. august 2020
910kaia
Oslo, Norge

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Min datter og meg overnattet på hotellet og ville opp for å se på utsikten og få oss noe å drikke. Servitøren kom med flere tips til en «barne drink» og den utvalgte falt i smak. Min egen mojito smakte også godt. Det dårlige været vi hadde kan ikke Club21 klandres for, men utsikten var flott.

Takk, susannep838
indiegofera, Marketing på Club 21, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Så gøy å høre at både mor og datter koste seg!

Anmeldt 26. juni 2021

Det går an å sitte inne eller ute, og den kvelden vi var der så var det strålende vær, så vi satt ute. Hyggelig service! Utvalget av gin-typer er imponerende! Ellers et godt utvalg av både alkoholdige og alkoholfrie drinker. Jeg kommer gjerne tilbake hit! Jeg er imponert over hvor fint skille det var mellom bordene så man følte at man satt ganske langt fra de andre gjestene og usjenert.

Takk, Ingeborg56

Tusen takk for hyggelig ord, Ingebord! Gleder oss til nytt besøk

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk utsikt med gode drinker og hyggelig personale. Anbefales! Vi booket bord på forhånd og fikk meget god utsikt. Drinkene var friske og utvalget var godt.

Takk, Leviolsen37

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Levi!

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Fin utsikt. Spiste en god tapas. Godt utvalg av drinker. Veldig hyggelig og imøtekommende personale. Anbefaler stedet.

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, DayTrip31775649580

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ☺️

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

En drink som avslutning på noen hyggelige dager i Kristiansand. Hyggelige omgivelser, og godt besøk. Kanskje var det derfor våre to drinker ikke manifesterte seg før mørket senket seg over Sørlandets hovedstad. En stund trodde vi bestillingen var bortkommet, men de dukket omsider opp. Skål og takk for oss. Kristiansand kommer vi tilbake til men kanskje ikke Club 21.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 910kaia