“Fantastisk god mat!”
Anmeldelse av Frihavn

Frihavn
Vurdert som nr. 30 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Restaurant Frihavn åpnet i august 2018. Restauranten ligger til høyre i foajeen ut mot silobygget, med havet rett utenfor. Frihavn åpner klokken 16.00 de dagene det er aktivitet i Kilden, og serverer a la carte. Her tilbys et utvalg av forretter, hovedretter, desserter, småretter samt barnemeny. Vi tilpasser rettene til ulike typer allergier. Restauranten har 70 sitteplasser, fordelt på små og større sittegrupper. Vi anbefaler deg å bestille bord. Foajebaren åpnet i august 2018 med en 9,5 meter lang bar og små sittegrupper. Baren ligger midt i foajeen, vis-à-vis den store trappen. Her serveres småretter som suppe, smørbrød, bakervarer og salat. Vi tilbyr kaffe fra baristamaskin, drinker, vin, øl, alkoholfritt og snacks. Du er velkommen hit på dagtid og før og etter forestilling eller konsert. Foajebaren er åpen hver dag fra 11.00-16.00, og til klokken 23.00 alle dager det er forestilling eller konsert i Kilden.
Anmeldt 5. august 2021

Super service, flotte råvarer og en fantastisk plass.
Jeg var super fornøyd med mat og drikke og god pris.

Jeg kommer tilbake.

Takk, 104siriu
Auliej, Markedsføring på Frihavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Takk for fine ord, velkommen tilbake.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat og drikke til en absolutt overkommelig pris! Fin beliggenhet og hyggelig servitør! Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Takk, stians993

Takk for det, hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 4. juli 2021

Sesongriktig meny, flotte råvsrer, lekkert anrettet og nydelige smaker! Vanskelig å velge fra menyen - hadde lyst til å prøve ALT! Landet på grillet kalv med grillet hjertesaøat og grillet sjøkreps - smakfult og fresht! SUPERPLUSS for grillen på bryggekanten, pene vinpriser og hyggelig service! Og for ikke å snakke om beliggenheten - rett i vannkanten....

Takk, Matdilla
Auliej, Markedsføring på Frihavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Så fint at du hadde en god opplevelse hos oss - hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 30. juni 2021

Jeg har smakt både kalven og krepsen. Begge retter var knallgode.
Fantastisk plass å nyte god mat med litt godt i glasset.
Anbefales!

Takk, mariatO4693FA
Auliej, Markedsføring på Frihavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Takk for hyggelig anmeldelse. Både kalven og krepsen har blitt gjestefavoritter hos oss. God sommer videre.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke og et besøk her anbefales virkelig. Prikken over i’n er beliggenheten - herlig plass å nyte sommerstemning

Dato for besøk: mai 2021
Takk, audf2017
Auliej, Markedsføring på Frihavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Så hyggelig at du hadde det fint hos oss - ve mener også at vi har byens flotteste beliggenhet og utsikt.

Reisende som så på Frihavn, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Frihavn? Del dine erfaringer!