“Par”

Grenseløs Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 30 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Pent lokale, føles veldig elegant. Lunt og rolig musikk i bakgrunnen. Deilig mat, ble passelig mett men generelt noe dyrt. Hyggelig betjening. Verdt besøket. Vi koste oss!

Dato for besøk: september 2021
Takk, K6077PDmonicas

Anmeldt 31. juli 2021

Vi spiste her da vi bodde på Caledonien hotell.
Syntes alt i alt det var en grei opplevelse. Gode drinker, god mat. Men service trekker litt ned. Servitør var åpenbart helt ny i jobben, som er lov å være, og det vil vi ikke henge oss opp i. Men vi bestilte en salat med kylling, kyllingen uteble. Ba om litt salt til kjøttet, fikk først pepper, deretter en tom saltbøsse.
Maten i seg selv var veldig god.
Dårlig utvalg av vin.

Takk, ingvilp
Tim A., Marketing på Grenseløs Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei, ingvilp!

Tusen takk for tilbakemeldingen, det er nettop dette som hjelper oss til å bli bedre!
Ja vi har veldig mange nye på jobb denne sesongen, så her skal vi definitivt gjøre
en bedre jobb med opplæringen. Gi oss gjerne noen konkrete tilbakemeldinger på
hva du savnet av vin til: kontakt@grenselosrestaurant.no

Anmeldt 26. juli 2021

Dette er en restaurant og anbefale, nydelig mat og meget hyggelig betjening.Kommer gjerne tilbake. Rent og ryddige lokaler.

Takk, 908reidung

Hei, 908reidung!

Takk for besøket, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding ☺️
Dersom du har tid, send oss gjerne en mail om hva skal til for en full score
så vi kan bli bedre til ditt neste besøk: kontakt@grenselosrestaurant.no

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 venner som spurte om kokken kunne sette sammen en variert Tapas til oss. Alle rettene smakte fortreffelig, og betjeningen var veldig hyggelige. En virkelig god opplevelse.

Takk, helgehals

Hei, helgehals!

Takk for hyggelige ord, vi ser frem til neste vi får deg på besøk ☺️

Anmeldt 26. juni 2021

Stilige lokaler, rent, ryddig og ordentlig. Fin meny og barnemeny. Vi hadde pizza, både store og små, men a la carte-menyen hadde også mye fristende. Maten kom raskt, og smakte veldig godt. Fine muligheter for drinks på uteserveringen også.

Takk, 729larst
Aleksandra, Marketing på Grenseløs Restaurant og Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei 729larst,

Tusen takk for besøket og din fin tilbakemelding!
Det betyr mye for oss at du tar deg tid til å skrive her.
Håper vi sees snart igjen :)

Mvh
Grenseløs Teamet

Reisende som så på Grenseløs Restaurant og Bar, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Grenseløs Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!