“Knallbra mat og super service”
Anmeldelse av Reboost Coffee - STENGT

Reboost Coffee
Beskrivelse: Drive thru barista kaffebar med høy kvalitet. Et sunnere matalternativ til deg i farta. Menyen består av; kaffe, iskaffe, frappe, hjemmelagd lemonade, smoothie, energidrikk, mineralvann, proteinshakes, sunn snacks, salat og våre fantastiske rullebrød/sandwich (bestselger!)
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Dette er i mine øyne en av Sørlandsparkens skjulte juveler!
Chicken chipotle rullebrødet er i vår familie blitt en vinner, hvor både kvalitet, smak, og sunnhet vektlegges.
Har det meste her for en sulten sjel, men her er også interessen for kunden i fokus. Det meste ordnes på flott vis, og det til en veldig grei pris.
Har du ikke prøvd Reboost enda, er det bare å ta turen .
Anbefales!

Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kjørte opp til luken og fikk en god kaffe og noen digge rullebrød. Smakte også Coco ballsene de hadde. Knall gode! Anbefales

Takk, ikkeklok

Reisende som så på Reboost Coffee, så også på