“En veldig hyggelig med kontinental atmosfære”
Anmeldelse av Teateret

Teateret
Vurdert som nr. 21 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 30. august 2021

Var der den uken da deres Danske kokk lagde en nydelig Dansk Hakkebøff. Denne må dere få inn fast på menyen. En veldig opplagt, flink og oppmerksom servitør (var du i fra Flekkefjord?) God vin. Vi kommer tilbake..

3  Takk, louisarnsteinm

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Jeg er en av dem som savner restauranten måltid. Mange nye plasser dukker opp, og vi blir mere og mere Internationale. Dessverre så er det i Kristiansand mye av det samme som går igjen. Går man på noen av de litt finere plassene, då er mye bra, men de er liksom så redde for å toppe rettene med mere direkte og enten smaker. Heldigvis så var jeg for en tid tilbake på teateret og så Rune Andersen sammen med gode naboer. Det geniale var at min nabo hadde bestilt bord i restauranten. Du milde makter der fikk mine smaksløk en fest. For noen retter, og for noen smaker. Nå har jeg vært der flere ganger og spist, og jeg blir satt ut hver gang, dette er uten tvil Kristiansands skjulte matperle. Her får du retter du blir mett av, og smaker som sier kvalitet. Jeg sier det bare. Den kokken er gull verd., og samme er betjeningen. Dette er så dyktige folk at det er en fryd. Må også nevne baren. Drinkene er også det i ypperste klasse. Tusen takk for maten. Kommer snart igjen, og det håper jeg virkelig at Kristiansands befolkning også gjør.

1  Takk, Wander16684151523
Anmeldt 27. mai 2021

Utrolig god mat og kan lett anbefale det videre til alle andre.
Kjempe god service og gode på smittevern.

Takk, eriko166
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Kjempe bra show og mat! Koste oss sammen og det var veldig hyggelig. Anbefaler det på det sterkeste!!!

Takk, PennyLane1234
Anmeldt 23. mai 2021

Nydelig mat med en meny som endres etter sesong. Her er det noe for alle! Mat av ypperste kvalitet, og en kakedisk jeg stadig må tilbake til. De har mange vegetar- og veganske alternativer, og det passer både for en lunsj og for en helaften.
En av mine absolutte favoritter i Kristiansand, på både sommer og vinter.
Anbefales sterkt!

Takk, 935marthew

Reisende som så på Teateret, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Teateret? Del dine erfaringer!