“Helt Grei Mat”

Lemongrass Indonesian Kitchen
Vurdert som nr. 23 av 153 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: I min matvogn sentralt plassert pa Randesund Hagesenter v/Haneskrysset serverer jeg nydelig Indonesisk mat pa farten eller til a ta med for a nytes hjemme, for familien eller selskapet.
Anmeldt 12. juli 2020

Restaurant som er grei til ett lunsj måltid.
Billig og ok mat men ikke noen stor matopplevelse.
Jeg hadde forventet litt mer i forhold til de gode
anmeldelsene den har fått.

Takk, brainraider

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Tok med familien på seks, og da passa det jo bra at denne indonesiske restaurantens eneste bord har plass til nettopp det. Maten var veldig smakfull, grønnsakene friske. Min pepperbiff-rett hadde muligens litt mye pepper i seg, men kjøttet var mørt og godt, og jeg bestiller det gjerne igjen. Rikelige porsjoner gjorde oss mette. Betjeningen var lette å snakke med for å tilpasse krydring, barnevennlige retter m.m., og de var imøtekommende. Vi opplevde i det hele tatt god service og ble møtt som gjester. Veldig god eksotisk drikke på kartong til en forandring fra all brusen i ferien anbefales også.

Takk, andrease642
Lemongrassindonesia, Eier på Lemongrass Indonesian Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Kjære Andreas E
Tusen takk for hyggelig besøk og hyggelig tilbakemelding. Det gleder meg stort å høre at dere koste dere og likte maten. Håper resten av Kristiansand ferien også var en positiv opplevelse for hele familien.

Håper dere kommer tilbake til Kristiansand en annen gang og velger å besøke Lemongrass igjen.

Anmeldt 7. april 2020 via mobile enheter

Vi spiser med glede vårrullene fra Lemongrass!! De er store, kjøttfulle og deilige!! Og absolutt varme nok helt hjem ! Nydelig.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Linda S A
Lemongrassindonesia, Eier på Lemongrass Indonesian Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2020

Kjære Linda S A

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 22. mars 2020

Lemongrass statet sitt take away prosjekt i Kristiansand utenfor Randesund Planteskole på Hånes.
Nå har de flyttet samme virksomheten innom hus på Hånes Senter. Maten som skal være inspirert fra Idonresia er grei nok, men heller ikke noe mer. Et lite minus er at det på fasaden benyttes større fargefotos av retter de ikke leverer.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Tormod K
Lemongrassindonesia, Eier på Lemongrass Indonesian Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2020

Kjære Tormod K

Først og fremst takk for besøket og takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding.

På banneren som henger på fasaden nå er det bilde av onde-onde, Lemongrass Curry og Biff Satay. For å kunne levere topp kvalitet på kort tid har jeg valgt å ha en relativt kort meny, men heller sirkulere på rettene og endre på menyen periodevis. Dessverre er ikke Biff Satay på menyen for øyeblikket.

Håper å se deg igjen så du kan prøve flere av rettene på menyen.

Anmeldt 13. mars 2020

For å feire ny jobb bestilte vi take-away fra Lemongrass på Hånes.
Kort leveringstid, og henting i nye og lekre lokaler i Håens senter. Vi bestilte fire ulike retter, alle levert i plast/isopor. Holdt varmen meget bra til vi kom hjem. Porsjonene viste seg å være store, smaken utmerket.
Anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, janinger2016
Lemongrassindonesia, Eier på Lemongrass Indonesian Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2020

Kjære Jan R
Så hyggelig at anledningen ble feiret med mat fra Lemongrass :-) Det gjør meg virkelig glad å høre så mange godord, spesielt nå som vi fortsatt er relativt nystartet.

Håper å se deg igjen snart!

Reisende som så på Lemongrass Indonesian Kitchen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Lemongrass Indonesian Kitchen? Del dine erfaringer!