“God mat 😁”
Anmeldelse av Montana Grill

Montana Grill
Vurdert som nr. 5 av 6 Smått og godt i Kristiansand
Anmeldt 11. juli 2021

Bestilte "Whiskey biff". Spesiell saus men god smak. Fileten vart kanskje litt mer enn medium stekt. Men fortsatt god. Samboeren min hadde Montana club. I følge hun var den god. Så hadde datteren vår blekksprut pølse. Helt grei. Nå er ikke hun noe fan av pølser. Men utvalget av barne menyen var egentlig ganske dårlig. Så pølsene var beste alternativ. Så barne menyen skulle vært mer muligheter. Eller byttet ut med noe som er der. Alt i alt bra.

1  Takk, nofearb

Anmeldt 1. juni 2021

Hyggelig betjening og god mat, valgte pork ribs. Kan anbefales.
Godt stekt og god saus og pommes frites.

Ligger fint til i Markens gate.
Viser fotball på flere skjermer inne i lokalet, for de fotballinteresserte.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jonassooholm
Anmeldt 23. april 2021 via mobile enheter

Kald , tørr og ekkel kylling . Er flere år siden jeg har opplevd dårligere matopplevelse i Norge. Prisen var stiv og plassen opplevde jeg som skitten. Vi gikk skuffet fra plassen og bestilte måltid på MCDonals istede.

Anbefaler ikke dette stedet i det hele tatt.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 2mmyt
Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Har spist ribs her flere ganger, og di er bra stekt og gode i smak. Prøvde biff/bernaise idag og ble skuffet. Spesifiserte medium rare, den jeg fikk var medium pluss+. Da man bare kan velge mellom indre og ytrefilet, må dette ikke overstekes da det nesten ikke innholder fett. Biffen var liten, overstekt, ingen grønsaker utenom fries. Og ett lass med bearnessaus. Irriterende at man har biff på menyen når man ikke behersker teknikken med steking etter kundens ønsker.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, GeirMP
Anmeldt 1. februar 2021 via mobile enheter

Møter alltid veldig hyggelige ansatte her, og har fått god mat hver gang. Anbefaler chili cheese fries på det sterkeste, utrolig gode!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, R1331MCsimonas

Reisende som så på Montana Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Montana Grill? Del dine erfaringer!