“Anbefales!”
Anmeldelse av Montana Grill

Montana Grill
Vurdert som nr. 7 av 8 Smått og godt i Kristiansand
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Maten smakte helt eksemplarisk! Fish'n'chipsen kunne hatt en bit til. Barna elsket maten. Maten og drikken kom fort, alt i alt en av de beste stedene vi har besøkt langs Norges vestland så langt. At dere har ispinne med som dessert til barna uten ekstra kostnad er helt suverent! God sommer!

Takk, Helaa998

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dyrt, dårlig kvalitet.
Bestilte biff som var stekt alt for lenge og tørt. I tillegg lite saus.
Pork grilribs mye fett og ihjelstekt.

Takk, Niclas J
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hel ok spiseplass. Vi bestilte en club sandwich og en kyllingsalat. Pommes frittes var slække og ikke varmt. Vi måtte bestille ved baren. Skulle ønske servitørene heller kom bort til bordene, slik som normalt ved restaurant besøk.

1  Takk, JannickeWilskow
Anmeldt 16. juli 2021

Maten var ok, servicen var ok, prisen litt stiv i forhold til kvaliteten på maten. Bestilte biff, perfekt stekt, god pommesfrites, lite kokt brokkoli og lite saus. Pork ribs var tørre, burgerbrød mer som rundstykke.

Takk, 720stinea
Anmeldt 11. juli 2021

Bestilte "Whiskey biff". Spesiell saus men god smak. Fileten vart kanskje litt mer enn medium stekt. Men fortsatt god. Samboeren min hadde Montana club. I følge hun var den god. Så hadde datteren vår blekksprut pølse. Helt grei. Nå er ikke hun noe fan av pølser. Men utvalget av barne menyen var egentlig ganske dårlig. Så pølsene var beste alternativ. Så barne menyen skulle vært mer muligheter. Eller byttet ut med noe som er der. Alt i alt bra.

1  Takk, nofearb

Reisende som så på Montana Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Montana Grill? Del dine erfaringer!