“Veldig fresh og god salat.”
Anmeldelse av Panda Panda

Panda Panda
Vurdert som nr. 47 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig fresh og god salat. Litt dyrere, men kvaliteten forsvarer det lett! Hyggelig service:) anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Koma81

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en veldig bra og hyggelig vinbar med et spennende vinkart. Innehaveren Siva er både hyggelig og kunnskapsrik og yter super service. Vi fikk servert både litt snacks og en liten tapas-rett til hvitvinen vår. Anbefales!

Takk, paald2017
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott vinbar på kvelden! Bra service og mye god vin. Vi kom innom flere kvelder før middag i Kristiansand by! Anbefales!

Takk, RogerLun
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk vinbar fra 18.00! Et utrolig utvalg av kvalitetsvin på glass og på flaske. Absolutt verdt et besøk for å drikke god vin.

2  Takk, hansb149
Anmeldt 4. juli 2020

Kjøpte mango smoothie, smakte veeeldig godt. Stor porsjon. Forskjellige topping på. Anbefales om du har lyst på ein smoothie.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 87henriettee

Reisende som så på Panda Panda, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Panda Panda? Del dine erfaringer!