“Nydelig vinbar og service”
Anmeldelse av Panda Panda

Panda Panda
Vurdert som nr. 51 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse! Dette er en vinbar, med godt utvalg og priser forklart. Mange viner tilbys på glass som man ikke nødvendigvis får andre steder.
Vi bestilte en flaske, og fikk info og historie om produsent og vindrue. Senere ba vi sommelieren om 2 ulike glass og da fikk vi ypperlig service, med gjennomtenkt valg ut fra hva vi hadde drukket før på kvelden og etter å ha svart på noen få spørsmål.
Utrolig hyggelig! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, 411juliee

Anmeldt 28. juli 2021

Kommer alltid hit og spiser salat :-) koselig liten intim plass midt i sentrum .
Store porsjoner på salatene

Takk, Anna R
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Supert utvalg av viner fra hele verden. Oppmerksom, engasjert betjening til tross for at de hadde mange bord å betjene. Stort pluss at utestedene på torget hadde spleiset(?) på en Dj som spilte deilig sommermusikk.

Takk, OleAksel
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Lite imøtekommende personale. Kostet 69kr for en isKaffe. Bad om havremelk, men fikk mandelmelk. Ventet i over 20 min.

Takk, Hedvig S
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og gode drinker! Må alltid spise her hver gang jeg er i Kristiansand. Mango-Kyllingsalaten er den beste salaten jeg har hatt i hele mitt liv, og noe jeg gleder meg til måneder i forveien!! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, mariiversen

Reisende som så på Panda Panda, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Panda Panda? Del dine erfaringer!