“En utsøkt vinbar!”
Anmeldelse av Panda Panda

Panda Panda
Vurdert som nr. 49 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Takk for en meget hyggelig kveld der vi fikk smake 2 gode rødviner fra h.h.v Rioja og Libanon. En spesiell takk til Dagfinn som øste av sine kunnskaper og ga oss en utmerket service.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, arildrok

Anmeldt 26. august 2021

Topp stemning. Prøvde to salater, ceasar salat og en farmers ett eller annet.
Salat er fresh, men mangler noe på dressingnivået.
Ceasar serveres med tilnærmet Ranch og mangler derfor endel essensielle ting. Mye kylling og salat i begge, men lite bacon og andre ingredienser. Så litt ubalansert der.
Dette kunne godt vært lagt mer sjel i, spesielt dressingen.Så 3-4 på mat.
Men så til vin.. der er det 5+ uten tvil!
Kult konsept, sykt mye bra vin, i både glass og flaske, hyggelige priser, hyggelige glass. Det er så lite som skal til! Se og lær til alle andre serveringsteder som kjiper rundt med drittvin i små tykke glass til altfor stiv pris. Gud bedre.. her kunne jeg kommet mer enn 2-3 ganger i uka.

Vi sees igjen!

Takk, EvenStevensen
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse! Dette er en vinbar, med godt utvalg og priser forklart. Mange viner tilbys på glass som man ikke nødvendigvis får andre steder.
Vi bestilte en flaske, og fikk info og historie om produsent og vindrue. Senere ba vi sommelieren om 2 ulike glass og da fikk vi ypperlig service, med gjennomtenkt valg ut fra hva vi hadde drukket før på kvelden og etter å ha svart på noen få spørsmål.
Utrolig hyggelig! Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, 411juliee
Anmeldt 28. juli 2021

Kommer alltid hit og spiser salat :-) koselig liten intim plass midt i sentrum .
Store porsjoner på salatene

Takk, Anna R
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Supert utvalg av viner fra hele verden. Oppmerksom, engasjert betjening til tross for at de hadde mange bord å betjene. Stort pluss at utestedene på torget hadde spleiset(?) på en Dj som spilte deilig sommermusikk.

Takk, OleAksel

Reisende som så på Panda Panda, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Panda Panda? Del dine erfaringer!